Gaming pc samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Winkelmandje werkt niet...
Je moet bij azerty klikken boven bij het winkelmandje, en dan klik je op direct link, kopieer die(het is een lange link) en dat is de link van jou winkenmandje..

Die is prima, maar je gaat wel heeel erg inleveren op de videokaart, dat is jammer met jouw budget, neem dan tenminste de 7850, en bezuinig op de processor, neem een I5 van 30 euro goedkoper.
Als je dat toch persé op de videokaart wil bezuinigen, neem dan in ieder geval de 6870 nog, toch adviseer ik je voor de nieuwere 7850 te gaan waarmee je waarschijnlijk nog een tijd lang mee kan gamen.

Kun je me dan het winkelmandje updaten naar een goedkopere processor maar een duurdere grafische kaart? (niet al te duur, zorg dat je rondt de 650 zit aub.)

Heel fel bedankt, dan bestel ik deze, zet ik hem zelf in elkaar en laat het gamen op hoge resolutie beginnen :D
Ik weet niet of je hier zoveel van af kent maar mijn broer heeft een kleine tv bij zijn auto gekregen,het zou handig zijn als ik die kon gebruiken op mijn computer, gaat dat?

Het ligt eraan welke aansluitingen je tv heeft, maar als die hdmi heeft zou dit moeten lukken, met een kabeltje van je videokaart naar de tv.
Ik heb hier niet zoveel verstand van :P
Verder veel plezier met je pc! :thumb:

Off topic berichten verwijderd. Graag ontopic blijven.

klikerdeklik

moet er wel bij zeggen dat micro atx niks heeft te maken met het spelen van games maar een form factor is
een micro atx moederbord is iets kleiner en kan nog steeds over de zelfde features beschikken als een ATX moederbord
en in dit geval zal het niks uit maken want je budget is toch niet hoog genoeg voor een high end moederbord met extra veel features

imho van een mug een olifant maken...

Laatst bewerkt:
GX lite is een B serie van coolermaster voedingen die raad ik alleen aan als je echt strak op het budget zit
en in dit geval heb je genoeg cash voor een goede A-merk voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan