Gaming Pc Voor 500-400

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gpardize

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2012
Dank jullie allemaal, als een administrator deze topic kan verwijderen, dank ik hem.

Ik heb besloten om deze topic te sluiten omdat ik toch maar moet sparen, tot de 700-800 ofzo Dank jullie allemaal.

Laatst bewerkt:
Voor een gaming pc is dat een beperkt budget. Dat betekent - performance... En als je ook nog een leuke kast wil, zou ik zeggen; bezuinig op alles wat niet strikt nodig is en leuk je case zelf op. Kan altijd later ook nog.
Voor info over te kiezen onderdelen zou ik je aanraden dit en dit eens aandachtig te lezen en dan te gaan shoppen... :)

Ik ben benieuwd wat het geworden is! En als je een leuke kast er omheen hebt gevonden/gemaakt; foto natuurlijk!

Laatst bewerkt:
Ik hoef niet Max payne 3 en gta 5 enzo op maxed out te spelen, maar wel op hoog, ik weet dat deze budget ook niet de beste is, maar ik heb echt een budget, misschien kan ik dit verhogen naar €550 euro, maar dit is dan echt de max, want ik heb ook over te liggen zoeken.

En nog iets, kunnen alle onderdelen in elke behuizingen?

in jou doen zou ik dan het beste kiezen voor een miditower, ik had dan een big tower aan jou gegeven maar als je het over budget heb kan je het beste voor een midi tower gaan ;)

Owja dan ben ik natuurlijk de dvd speler vergeten... Een game pc voor die prijs gaat dus echt niet lukken, misschien een beter idee om de pc die je nu heb te upgraden? Of door sparen natuurlijk :)

Momenteel heb ik geen pc, Haha, ik gebruik momenteel een laptop, en die is ook een beetje waardeloos aan 't worden voor deze laptop, had ik een ultimate game pc, ik kon zowat alles op hoog spelen, en die ging crashen, dit en dat, en op een gegeven moment, kwam er rook uit de pc, ik had de pc tevaak laten aan staan, dus ik ben momenteel, een gamer, met een laptop, dat een Word document kan openen, binnen 2 minuten.... Niet echt mijn ding, ik speel op deze Laptop, wel Fear, met veel lag/sloomheid, en het zelfde verhaal met de minecraft, dus een gamer met zo'n laptop, is niks zo te zeggen, dus als jullie wat tips/links/opmerkingen hebben, geef het alsjeblieft, ik heb alles over om een game pc te halen, ik heb momenteel geen werk, dus ik moet nog wachten, maar, ik wil mijn kans pakken om te werken in een van de supermarkten.

Dank je wel :)

Edit: Hoe is dit, ik weet dat het vijftig euro over mijn budget is, maar ik vind't ook wel goed, zeg me wat jullie ervan vinden :)

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/23545#p-15

Laatst bewerkt:
Ik vind het echt zwaar zonde van je geld om een big-tower te kopen puur om de looks, koop een kast voor 50 euro en je houdt 60 euro over voor een veel leukere videokaart...

Ik stel wel even wat samen ;)

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B340428%5D=1&product%5B450091%5D=1&product%5B419128%5D=1&product%5B401975%5D=1&product%5B428329%5D=1&product%5B471424%5D=1&product%5B405553%5D=1&product%5B207294%5D=1

Dit is ook een zeer mooie kast, maar hier zit een stuk betere videokaart in. Bovendien lekker te overclocken door de dubbele fan. Voeding betreft een demo-model dus de doos is open geweest. Doet verder niks onder voor de kwaliteit van de voeding, het is namelijk een prachtige modulaire voeding. (Kabels kunnen er af) Anders moet je maar voor een Corsair CX500 gaan als je je er niet lekker bij voelt.

Laatst bewerkt:
Dit gaat veels te veel over mijn budget, mijn budget was bij de max €550
Maar toch, dank u wel voor het kijken en besteden van uw tijd op mijn probleem :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij de vorige zat je ook op 600 hoor...

Laatst bewerkt:
Bij de processor kan je beter voor een quad core processor kiezen, scheelt je wat in de kosten en zes cores ga je toch niet gebruiken met gamen.
Verder kan alles wel. Ik zal zelf ook even kijken

Is de Intel I3 geschikt voor gaming in de toekomst, zoals hogere games op medium-high, of medium?

Grootste punt bij gaming is de grafische kaart. Deze processor werkt hier prima bij.
Je vraagt naar de toekomst, maar voor het bedrag dat je beschikbaar stelt moet je toch echt in acht nemen dat je systeem vooral op low/medium zal draaien en t in de toekomst wel moeilijker krijgt.

Misschien is t wel verstandig nog even te sparen als dit mogelijk is..

Ja aan de prijzen en producten te zien, lijkt mij dit ook echt verstandig.

Topic opgeschoond van de onnodige quotes. Bij een directe reactie gebruik knop : Reageer op vraag of Snel reageren.

waarom zou hoger dan een quadcore niet werken? Als je het over budget heb kan je beter voor amd gaan hoor ;)
En idd je zou toch op die kast moeten besparen!

Trouwens nu laptop? Heb je dan wel toetsenbord, muis etc?

groetjes!

@janco1997
omdat games hooguit gebruik maken van 2 tot 4 core's en dan heeft het weinig zin om 6 core's aan te schaffen

@Gpardize
het systeem dat viper heeft geplaatst is nog een goede optie de core i3 is krachtig genoeg om game's te spelen
alleen een ITX moederbord lijkt me weer niet slim en hij mist ook nog een behuizing

ik heb het winkelmandje aangepast
klikerdeklik
de HD7770 zit tussen een HD6850 en HD6870 in ( kwa prestatie )
en er zit een mooie kast bij de Coolermaster Elite 430

dan heb ik ook nog een AMD optie voor je, deze heeft een Quad core processor
klikerdeklik
wil je nog een beetje kunnen multitasken dan is de phenom de beste optie

Laatst bewerkt:
als ik dit heb besteld, samengesteld, kan ik dan gelijk beginnen met gamen, ik hoef geen os, die heb ik al :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan