Gaming Pc Voor 500-400

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die was er ook bij de vorige keer toen je mij die pc liet zien, maar ik vindt dat als ik hem voor 2 uur bestel, dan dat hij gelijk morgen thuis is, dus ik ga binnenkort bestellen, daarom kijk ik heletijd naar de Groene vinkje. Dankje voor het laten zien :)

Laatst bewerkt door een moderator:
luisteren naar de mods zit er bij jou niet in huh...
najah je moet het zelf weten

bij een directe antwoord of vraag geen Quote gebruiken zo moeilijk is dat tog niet:confused:

Laatst bewerkt:
Een quote (of een deel van) kan je gebruiken als je ergens specifiek op wilt reageren.
Nu quote je telkens het hele bericht van je voorganger. Topics worden zo onnodig lang en lezen telkens dezelfde tekst.

Succes met je vraag

Ik zou toch eerder voor de nieuwe fx processors gaan, dan ben je toch gelijk weer bij met de technologie? En games gebruiken tegenwoordig echt wel alle cores hoor!

Ik zou toch eerder voor de nieuwe fx processors gaan, dan ben je toch gelijk weer bij met de technologie? En games gebruiken tegenwoordig echt wel alle cores hoor!
nee dit klopt niet de meeste games ondersteunen nog steeds 1 a 2 core's bij uitzondering zoals Battlefield 3 meer
de reden waarom men voor de nieuwere generatie quad core's gaat is om ook nog wat multitask mogenlijkheden te verichten en ze zijn per core gewoon veel sneller

(voorbeeld)
1 Core van de core i5 verslaat met gemak 1 core van een FX 6 core
zo zal 1 core van een I5 ook 1 core van een Pentium D verslaan

Laatst bewerkt:
Theo98 je samenstelling voldoed niet aan de eisen van de ts
hij wilt een game pc niet een standaard pc die eigenlijk voor Office werk en email is bedoeld
gamen met een HD6570 is ook niet fijn verder is een Athlon II x 2 ook zeer traag bij gaming

de Phenom 960T is een prima processor voor gaming
je moederbord kan hem aan
let op je koopt nu een DEMO videokaart die is dus al gebruikt en niet nieuw....
voeding is wel krap ik raad een 500watts voeding aan heb je in de toekomst ook wat speel ruimte voor een nieuwe videokaart

Laatst bewerkt:
Ja sorry hoor, maar dat moederbord is PRUT! Je zit nu al aan het limiet voor RAM en de max TDP voor de CPU is 95 watt dus upgraden kan bijna niet...

Ik wijs hem al 100x op dat moederbord, maar hij pakt steeds weer dat trieste ding...

hij wil toch op de toekomst gericht zijn? Dan kom je niet verder met de phenton hoor! Echt al heel veel spellen kunnen multi core aan!

janco ik wil niet vervelend doen hoor maar je hebt er serieus geen verstand van
als je naar benchmarks kijkt van games zul je er vanzelf achter komen dat games nogsteeds 1 a 2 core's gebruiken
met uitzondering van Battlefield 3
kijk bijvoorbeeld naar Alle Call of duty series, Crysis 1 en 2, Dirt rally games dan hebben we nog de Mass effect series en alle game's zoals Oblivion en Skyrim
en zo kan ik nog door blijven gaan...

Laatst bewerkt:
Ik wijs hem al 100x op dat moederbord, maar hij pakt steeds weer dat trieste ding...

Ja sorry hoor-.- er zijn mensen die minder verstand hebben met zulke dingen, dus Show respect, ik probeer me best hier te doen.

Maakt ook niks uit, alleen ik heb al een paar keer gezegd dat die een beetje triest is. En dan pak je steeds weer die, dat is verder prima, maar een beetje lezen kan geen kwaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan