Gaming PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esoxlucius

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2011
Berichten
11
Beste mensen,

Ik game al een tijdje op een oude HP pavilion van 5-6 jaar oud.
Is in de loop van de jaren het een en het ander aan veranderd, maar
het word nu tijd voor nieuwe.

Ik zoek een goede game PC die de nieuwste actie spellen(at the moment, Cod Black Ops, crysis 2 ) op het hoogste niveau aan kan.
Graan een samenstelling, of een goede kant en klare computer.

Het budget moet ligt rond de 750 euro, het grootste doel is toch gamen, en de gewone zaakjes zoals email en dingen uittypen.

De computer mag best wat lawaai maken, ik zoek een krachtige computer die mag best wat lawaai maken.
En als het kan, kant klaar af leveren.

Ik heb er aardig wat verstand van, maar ik heb nog nooit samengesteld en zou graag samen met jullie er uit willen komen wat het beste is.


Alvast heel erg bedankt!

Mvg, Arjan
 
Laatst bewerkt:
voor 750 euro kan je geen pc vinden die crysis 2 kan afspelen messchien wel cod black ops maar crysis niet
 
Waarom zou crysis niet lukken??? Minimum requirements zijn een hd 3870 en n E6750 dual core. Ik zeg niet dat je het op de hoogste settings zal kunnen spelen, maar het zal best wel werken.
 
Ik zag net een banner boven je vraag met een pc voor 750

Maar is het met beeldscherm en alles?
 
Moet Windows er nog bij? En bedoel je met kant en klare pc dat hij al is geassembleert?
 
btw: Ik ben een HP fan dus zocht ik even naar HP computers en toen kwam ik deze pc nog tegen klik hier

Zou dit wat wezen? Over de videokaart twijfel ik.
 
Laatst bewerkt:
voor 750 euro kan je geen pc vinden die crysis 2 kan afspelen messchien wel cod black ops maar crysis niet

lol uit welke pet loop jij te vissen?

750 euro kan jij met gemak crysis 2 spelen op HIGH detail

crysis 2 is grafisch zwak zwakker dan crysis 1
de reden is omdat de game een console port is
console ported games zijn grafisch zwakker dan pc ported games
kijk bijvoorbeeld naar Battlefield 3 en de nieuwere total war games
 
Laatst bewerkt:
Hee Firest0rm,

Zou jij voor mij een goede game PC willen samen stellen rond dat budget?
Zie dat wel zitten.

Ik hoor het wel.
 
ja okey
klikerdeklik
hier mee ga jij crysis 2 en CoD BO op high detail spelen
kwist niet of windows erbij moest zo niet kun je voor een nog sterkere videokaart gaan

De core I5 2500 cpu is perfect voor games geeft veel Bang voor Buck
De HD6850 videokaart is een midrange game kaart die de komende jaren alle games met gemak aan kan **crysis 2 en CoD BO zijn niet erg grafisch veeleisende games**
1TB HDD samsung spinpoint F3 een van de beste HDD's op de markt op het moment kwa prijs prestatie
Coolermaster Elite 430 kast met een window en blauwe led heeft een goede airflow
ASUS P8H61 PRO B3 Revision moederbord is future proof kan in de toekomst nog een Yvi bridge cpu op die moeten nog uit komen
Corsair Builder series voeding 600watts A-merk voeding
Windows 7 64Bits
Azerty doet de hardware assemblage je krijgt hierbij 1 jaar garantie windows moet je zelf installeren

Is er samenstelling voor u gemaakt bij Azerty vul dan als ordercommentaar "Code Helpmij" (zonder quotes) in en steun Helpmij!
 
Laatst bewerkt:
Firestorm bedankt!
Ja het is wel de bedoeling dat windows er op komt.
Oke bedankt voor de goede uitleg. Ik neem aan dus dat deze onderdelen goed samen kunnen draaien?

Ben er nog niet helemaal uit wat ik nou ga doen, want hier in de computer winkel in de buurt hebben ze deze kast staan Wat vind je daar van ?

De prijs ligt een stuk hoger, is dat het waard ?
Of toch voor de samengestelde gaan?

alvast bedankt weer
 
Laatst bewerkt:
dat systeem is vrijwel het zelfde
alleen de processor is anders

de Phenom x6 cpu heeft 6 kernen dat is voor multitasken heel handig maar voor gamen niet
de games kunnen niet alle cores aanspreken waardoor je 40% prestatie verlies kan krijgen

en nee het is die prijs niet waard imho zeker niet als je het vergelijkt met het systeem wat ik voor je heb klaargestoomt

en daar zit geen windows bij...


EDIT: als je budget 800 euro is kun je een HD6950 kopen dan kan je zelfs de games die dit jaar nog uitkomen op high detail spelen
 
Laatst bewerkt:
Oh oke !
Ja, windows is wel nodig.
Ik zal er overnadenken, hoeveel meer word de prijs als we er een betere video kaart inzetten?(in de samengestelde pc)
En hoeveel meer worden de prestaties?

Alvast erg bedankt!


( En rond de hoeveel frames/s trekt die COD BO dan op high ?)
 
Laatst bewerkt:
klikerdeklik

795 euro veel goedkoper dan de pc die jij had gezocht en veel sterker
kijk hier voor benchmarks
meer fps is beter

de HD6950 64FPS op high
en de HD6850 33,5

lager dan 30fps en het is niet meer speelbaar
 
Laatst bewerkt:
Hee bedankt weer voor de snelle en goede reactie(s)!
Ik denk dat ik hem ga bestellen, nog enig overleg plegen hier thuis.

Ik ben in iedergeval jou erg dankbaar.:thumb:

Ik laat nog van me horen.
 
graag gedaan
roep even als het gelukt is en sucsess:thumb:


Is er samenstelling voor u gemaakt bij Azerty vul dan als ordercommentaar "Code Helpmij" (zonder quotes) in en steun Helpmij!
 
Hee Firestorm,
Ik sta op het punt om het de bestelling te bestellen nog even ter controle dit is wat ik nodig heb hè? afbeelding
Dit loopt allemaal lekker samen? qua voeding en dergelijk?

en btw heb ik nog stekkers nodig of zitten die er wel bij?
Voor de voeding bijvoorbeeld?
thanks
 
Laatst bewerkt:
zit er allemaal bij

voeding is sterk zat voor dit systeem je hebt zelfs de ruimte om voor een HD6970 te gaan of een GTX580
dus wees maar gerust

stekkers worden standaard met voedingen mee geleverd
 
Besteld :)

Ik laat weten als ik hem heb en de resultaten.

Thanks a lot firestorm !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan