Gaming Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ryan138

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Hallo, Ik zoek iemand die verstand van goede gamings pc's heeft.
Sinds dat ik niet zo heel erg thuis ben in alle computer termen die daarbij horen, zoek ik graag hulp van een ''deskundige.''

Ik zoek een goede gaming pc waarop FSX en Assassins creed 3: Brotherhood goed draait op de hoogste graphics. En dat de pc rond de 550-650 kost. Graag mensen die gebruik maken van Azerty.nl

Alvast bedankt,
Ryan

Welkom op Helpmij.nl.:)

heb je topic verplaatst naar de juiste sectie.

Assasins creed en FSX zijn redenlijk zware games ik denk eerlijk gezecht dat je het met hoogste kwaliteit niet gaat redden
je budget is daar te laag voor

zou je dit even kunnen invullen dan kunnen wij jou beter helpen

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Budget - 550-650
Doel - Gamen
Omgeving - Standaard koeling
Assemblage - Assembleren door Azerty

Besturingssysteem - Welke wil je? Geen
Opties / randapparatuur - Geen randapparatuur of wat anders, gewoon de PC inc. componenten die geassembleerd worden door Azerty...

okey ik heb 2 opties

klikerdeklik AMD Am3+ systeem met een Phenom x 4 980
dit is binnen je budget en zal die 2 games op hoge kwaliteit spelen

optie 2 de processor is een heel stuk krachtiger het moederbord bied echter wel minder opties aan
klikerdeklik Intel Sandy Bridge 1155 systeem met een Core i5 2300

Ik denk dat je beter 1 x deze SSD kunt kopen dan 2 x een vertex 2. Deze ene SSD is behalve goedkoper ook ongeveer even snel als die 2 vertexen samen IRL. Tevens behoud je dan gewoon je TRIM, wat ook wel wenselijk is.

Verder zou ik van dat geld wat je overhoudt een betere processor kopen, bijvoorbeeld de i5 2500

EDIT: Er gebeurd iets vreemds bij jouw linkje, telkens wanneer ik er op klik komt er 1 vertex bij in het lijstje. In ieder geval zou ik niet voor een vertex 2 gaan of enige andere sandforce SSD, deze zijn relatief onbetrouwbaar en halen de geadverteerde snelheden niet!

Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat ik mijn budget toch verhoog... voor een betere game pc.. http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[279863]=1 ik heb er hier gemaakt zou iemand kunnen kijken of die goed is? of er nog eventuele zwakke componenten tussen zitten?

Je zou met deze samenstelling een prima game PC moeten hebben die alle games van dit moment op de hoogste settings zou kunnen spelen. Dit houd in dat ook Crysis 2 met hightextures pack, dx11 enabled op ultra zonder enige lagg (of andere rommel) te spelen is!

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[386936]=1&product[90496]=1&product[404563]=1
Ik heb exact de zelfde. Je zou nog een andere kast kunnen nemen als je wilt, maar deze vind ik zelf erg mooi.

Maar wil je eigenlijk wel een SSD? Weet je ook wat een SSD is?

Laatst bewerkt:
crysis 2 is nou niet echt zwaar ik zou het knapper vinden als hij Crysis 1 op max kan spelen ook al heeft crysis nu die textures pack erbij

Je zou met deze samenstelling een prima game PC moeten hebben die alle games van dit moment op de hoogste settings zou kunnen spelen. Dit houd in dat ook Crysis 2 met hightextures pack, dx11 enabled op ultra zonder enige lagg (of andere rommel) te spelen is!

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[386936]=1&product[90496]=1&product[404563]=1
Ik heb exact de zelfde. Je zou nog een andere kast kunnen nemen als je wilt, maar deze vind ik zelf erg mooi.

Maar wil je eigenlijk wel een SSD? Weet je ook wat een SSD is?

SSD is toch naar mate van hoeveelheden aan games dat je erop zet dat je pc nog steeds zijn performance behoud toch? Ik ben namelijk van plan om op die pc AC brotherhood en FSX en ander verwante games te spelen.

een SSD zorgt alleen voor snelle opstart tijden van programmas en windows en snelle laad tijden in games
een SSD is alleen aan te raden als het geen invloed heeft op de rest van je hardware keuzens kwa budget
Videokaart en processor gaan voor zeker als je wilt gaan gamen

Ja maar ik wil dat mijn pc nog wel snel opstart ondanks dat er veel games opstaan dus... ik denk dat ik wel een SSD kaart neem.

Ik zoek ook een goede beelscherm met HMDI aansluiting voor goede kwaliteit (eventueel met hdmi geleverd).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan