Gaming videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

trompethans

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Hey

Ik wil een nieuwe pc kopen maar ik weet niet welke videokaart.
Wat is de beste videokaart van NVIDIA Geforce?
En wat is nou de volgorde van de nummers; is de NVIDIA Geforce 7100 nou eerder of later gemaakt dan de Geforce 9200? En hoe zie je dit? En welke is het beste om FIFA 11, en alle NFS en dit soort games te spelen?

Mijn voorkeur gaat uit naar NVIDIA GEforce
Welke videokaart moet ik kopen om games als FIFA 11, Need for speed Hot Pursuit, COD Black Ops, COD2, GTA4, etc. te spelen?

Of moet ik ATI RAdeon nemen? Ik kom er echt niet uit welke kaart ik bij mijn nieuwe pc moet nemen. =...

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dit is de beste kaart van nvidea type dan en de 7100 is een ouder type dan de 9200 .
en om te weten welke kaart het beste bij je zou passen zou ik de rest van de hardware ook even melden met eventueel je budget.

hey, wat is nu eigenlijk het nut van 2 videokaarten in je pc. volgens mij werken alle spellen met één goeie kaart ook...

vraagje: kun je met de nvidia geforce gtx470 of gtx480 wel fifa 11, cod2, cod black ops, gta4, enzovoorts spelen?

nog een vraagje: welke videokaart moet ik dan nemen voor deze games om deze soepel en goed af te spelen op mijn nieuwe pc, als mijn nieuwe pc niet veel meer dan 1000EUR mag koste)

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

crossfire if sli geeft wat betere prestaties met wat mindere of goede kaarten bedoel hier mee je hoeft niet gelijk een groot bedrag uitgeven je kan het spreiden.
En ja met die kaarten zal je de genoemde games kunnen spelen wederom afhankelijk hoe de rest van de pc eruit ziet.

Nog even een vraagje. Ik heb een budget van max€1000. Ik heb dagen zitte zoeken maar kan geen goeie pc vinden met de volgende dingen:
- NVIDIA Geforce GTX470, 480 of hoger
- 4GB RAM (min.)
- Processor min. Quad Core
- Processor Intel Core i7 of Pentium van min. 2.7 GHz
- Windows 7 - 64 bits

Kan iemand een goeie site of pc of helpen hier mee?

Hoi,

Kan het een zelfbouw zijn heb je nog randapparatuur nodig zoals monitor muis noem maar op?

Ik heb inderdaad vernomen dat zelf je pc samenstellen goed in de smaak valt bij veel mensen. Maar ik durf het momenteel even niet te doen want ik koop dan toch weer wat verkeerds. Ik bedoel nu alleen de desktop (de pc zelf dus) en geen muis toetsenbord monitor en geluidsboxen.

Geweldig man.

Nog een vraagje; je ziet af en toe reclame van pc's met 2 videokaarten. Wat is het nut hiervan en heeft het veel effect op het spelen van spellen? Wat voor waarde voegt het toe????????????

Hoi,

Daar had ik om 10.48 uur al op geantwoord twee of meer kaarten noemen ze bij ati crossfire en bij Nvidea sli . Stel je hebt daar idee in dan zal je wel vooraf een wat zwaardere voeding moeten zetten anders moet je dat later toch doen want twee kaarten vraagt wel meer stroom.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan