Garantie laptop kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bulldogking123

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2012
Beste,

Ik ben de garantie van mn laptop kwijt, ik heb alleen het bankafschrift nog, nu wil ik hen op laten sturen naar Asus. Kan dit?

Heb je je ASUS geregistreerd bij aankoop op de site van ASUS !?

Wellicht dat je een kopie bon kan opvragen bij de winkelier. Vooral webshops hebben deze gewoon in het systeem staan. Laatst zelf nog eentje opgevraagd bij Alternate.

Anders ASUS contacten en vragen hoe hier mee om te gaan.

Hangt een beetje van de winkel af, maar in principe kan een afschrift voldoen. Je kunt namelijk vaststellen
-Aan wie het product is geleverd
-Welk product adhv ordernummer of betaalkenmerk
-Wanneer het product gekocht is
-Aan wie het product is gekocht
-En of het product ook bij deze winkel is gekocht

Waar het probleem zit is dat de winkel nu moeite moet gaan doen om in zijn administratie de juiste bon en serienummer van het apparaat terug te vinden.

Die registratie heb je bij of vlak na aankoop op de ASUS site moeten doen. Zoals ik het nu lees heb je dat niet gedaan.
Dan ben je nu afhankelijk van de winkel. Zie bericht van RogerS hierboven.

Veelal kun je aan de hand van het serienummer je garantie claimen.

Maar aangezien de verkoper je handelspartner is werkt dat niet direct bij de fabricant.
Ik mag aannemen dat de verkoper in deze wel de nodige service verleent.

Als je hem online hebt gekocht kun je bij de registratie die je destijds hebt gedaan (bij de meeste webwinkels gebruikelijk ) gemakkelijk bij je aankoopgeschiedenis, dus ook bij de factuur:o

Ik kan niet inloggen op de site! Omdat ik geen account heb aangemaakt en eenmalig bestekd heb, zonder een account aan te maken.

Even contact opnemen met de webshop. Kunnen je vast aan een bon helpen.

Beste iedereen,

Late reactie maar ik heb de webshop gebeld en hun hebben hem mij terug gemaild:)

Slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan