Garantie Laser notebook ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RACOON

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2003
Berichten
63
Hallo ik ben ongelukkige eigenaar geworden van een Laser notebook nu wil ik vragen of iemand ook in de laatste 2 jaar een notebook heeft gekocht van Laser en er ook problemen heeft gehad en of die problemen zijn opgelost...


Bij mij duurde t in totaal 3 maanden namelijk om een toetsenbord te repareren en nu is hij weer los gaan zitten...maar bel dus niet helpdesk om hem af te laten halen voor reparatie ...


Maar nu blijkt waarschijnlijk een iets ***liger iets kapot te zijn namelijk de videochip...


Onder het onderwerp ''Fysieke geheugendump ?'' kan je mijn verhaal lezen maar ik vond t nodig om dit onder een nieuw onderwerp te brengen.

Vanwege t feit dat ik al twee mensen onderhand laatste 3 maanden ben tegengekomen die ook al problemen met Laser hadden.



Ik wil namelijk zelf tot de conclusie komen of ik de Notebook alsnog moet laten repareren met de kans hem mischien niet meer terug te krijgen omdat ze al failiet zijn verklaart. Of dat ik naar een PC zaak moet gaan om deze particulier te laten repareren met eigenlijk nog bijna 2 jaar garatie op de Notebook want die heb ik eigenlijks nog....

Ik ben benieuwt wat jullie ervan vinden en wat jullie zouden doen of met welke opllossingen jullie mischien nog kunnen komen..

Emiel
 
ja dat zag ik later, nou dan weet hij toch ook wat hij doen moet? winkel waar de laser is gekocht is altijd aansprakelijk, voor de garantie, toch?
 
Productaansparakelijkheid ligt ten alle tijden bij de leverancier en als een bepaald product niet aan de verwachting voldoet is de leverancier hier voor verantwoordelijk.

groeten Oossie
 
Ik heb de Notebook toendertijd bij de Makro gekocht want dat scheelde me 700 euro met de prijs in de winkel.. :-p jah 700 euro 300 euro die ik terug kon krijgen aan BTW en hij was ook nog is 400 euro goedkoper..


Maar laatste keer zei Makro dat ze nit verantwoordelijk waren en dat ik bij laser zelf moest zijn en dat hun verantwoordelijk waren...

Wat dus naar mijn idee ook is want hun verkopen de laser aan mij onder hun naam mt de garantei liggent bij laser..

Ik heb dus een probleem want ik kan wel naar de winkel maar dat heeft geen enkel nut... :(

Vandaat dat ik er weer een nieuw onderwerp heb bijgehaalt..

Sorry dat de info zo incompleet was

Emiel
 
Leuk geprobeerd van de Makro, maar zo werkt het dus niet. Zij hebben het produkt verkocht en zijn dus gewoon je aanspreekpunt.
 
Geplaatst door Wim1960
Leuk geprobeerd van de Makro, maar zo werkt het dus niet. Zij hebben het produkt verkocht en zijn dus gewoon je aanspreekpunt.

juist al moest ik de hele zaak verbouwen, maar de onderste steen kwam boven!
 
Jah maar dan verwijzen ze me gewoon door naar het bedrijf dat dus failiet is LASER dus


wat een *****zooi ene jah ik wil die zaak best verbouwen jah na alles :p

greetzz Emiel
 
De winkel die het product verkoopt is ten alle tijden verantwoordelijk en aansprakelijk voor gebreken van dat product, mits in alle redelijkheid.
M.a.w. Makro is gewoon verantwoordelijk voor de goede werking van het product dat ze verkopen.
 
Nou okeeys thks maar rechbijstand had afgelopen keer gezegt dat ik het bij de laserreparatiedienst moest gaan zoeken en dat hebben hun dus gedaan en ik denk dat rechtbijstand niet zomaar wat ***t dus waarschijnlijk hebben er gewoon ergens kleine lettertjes gestaan dat hun niet meer eindverantwoordelijke zijn, maar jah ik heb eigenlijks ook weer niks getekent ........dat word maar weer rechtbijstand inschakelen...



Greetzzz and many thks to -Bleu Thunder- :cool: :thumb:
 
Of ik moet het probleem nog even zelf kunnen oplossen want afgelopen keer duurde me t ma wat al lang voor ik m terughad.......

Dus k kijk of t mischien niet ergens anders aan akn liggen wat er nu mis is met t ding msichien sofwarematige fout in windows XP ik bedoel XP blijft een probleemprogramma...

( mischien maar overstappen op linux, maar jah werken schoolbestanden daar wel onder...de meeste niet naar mijn idee....)


Greetings Emiel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan