garantie logitech product?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knager

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Eyy

Hoe zit het nu eigenlijk met de garantie op Logitech tb en muis ?

Ik heb namelijk nu een muis hier in gebruik die vaak irritant dubbelklikt, ik wil dus een nieuwe muis gaan kopen.
Maar ondertussen heb ik nu al 2 toetsenborden liggen en een stuk of 4 muizen omdat ze na verloop van tijd gewoon niet meer goed werken bij mij.

Ze worden wel vaak gebruikt maar toch vind ik dat wel maf, die dingen zouden toch gewoon lang mee moeten gaan !

Iemand ervaring met Logitech en Garantie, misschien kan ik ze naar hen opsturen ?

Bron: http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Garantie

Garantie heeft een groot voordeel. Gaat het product binnen de garantie kapot? Dan moet de andere partij bewijzen dat dit uw schuld was. Bij de wettelijke garantie geldt dit alleen voor de eerste zes maanden. Daarna moet u wel zelf bewijzen dat het product ondeugdelijk is. Tijdens de extra garantieperiode hoeft dit dus niet.

De andere muizen en toetsenborden die ik heb zijn al jaren oud dus dat gaat dan al helemaal niet meer lukken.
Deze muis heb ik nog niet heel lang, maar ik weet niet zeker of ik het korter dan 6 maanden geleden gekocht. Hebben jullie nooit problemen ermee dan ? Ik had nu met draad omdat ik dacht dat het misschien wat zou helpen :rolleyes::shocked:

Ja redelijk vaak, maar daarom koop ik ook altijd goedkope muizen van max. 10 euro. Dan is het geen probleem als die kapot gaat. Ik denk dat als je aanspraak wilt gaan maken op de garantie je ook de aankoopbon nodig hebt. In het geval je deze niet hebt wordt het zeer lastig denk ik.

Nog even : die super de luxe dingen muizen van 100 piek die zogenaamd mega goed moeten zijn voor het tegen-belasten van je hand enz, is die een beetje betrouwbaar. Of ook na paar maanden / hald jaar verrot ? Dat is zeker niet te zeggen ? Nja dan maar een goedkope kopen, maar goedkoop is duurkoop zeggen ze toch altijd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan