Garmin Nuvi 350:Routeberekening niet mogelijk: onvoldoende geheugen beschikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker23

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2010
Hallo allemaal,
Ik ben in het bezit van de Garmin Nuvi 350.
Als ik een route uitstippelt naar bv plaats in Italtie krijg ik de melding: :Routeberekening niet mogelijk: onvoldoende geheugen beschikbaar.
Ik heb extra intern schijfruimte vrijgemaakt.
Iemand die mij kan helpen?

Deze melding wil wel eens tevoorschijn komen wanneer je een lange route laat uitrekenen (bijv. van Zuid-Frankrijk naar huis) en dan als opties "kortste afstand" en/of "vermijd snelwegen" en/of "vermijd tolwegen" hebt gekozen.

Controleer dit en zorg in ieder geval dat "vermijd snelwegen" niet is aangevinkt; door het vermijden van tolwegen zul je al heel wat snelwegen vermijden. Geeft dit nog niet het gewenste effect kies dan tevens "snelste tijd" in plaats van "kortste afstand". Als laatste optie heb je nog deselecteren van "vermijd tolwegen". Helaas zul je dan natuurlijk wel - indien noodzakelijk voor de routeberekening - over tolwegen worden gestuurd.

Bedankt voor uw reactie :)
Ik heb tal van opties uitgeprobeerd en ook te vermijden uitgeschakeld.
Helaas krijg ik nog steeds de melding: Routeberekening niet mogelijk: onvoldoende geheugen beschikbaar.

Ja, idd. maar dat zou met zo'n modern GPSje niet nodig moeten zijn. Ben je ook al op het GPS forum geweest?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan