Garry's Mod 13 Beta deed het niet en is nu weg (Steam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zandor300

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2011
Berichten
164
Hoi,

ik heb de game Gmod 13 beta gekocht van Steam. Hij heeft het heel lang gedaan. Dan doe ik de game even 2 weken niet en nu doet hij het niet meer. Onder het kopje "Games" STOND hij. Inplaats van Spelen stond er ineens Kopen! Als ik daar op klik dan gaat hij naar Winkel en gebeurt er niets! Dus ik verwijder de game (met in gedachten: dan installeer ik hem wel is opnieuw) maar dan is die game ineens helemaal verdwenen uit het kopje Games! Nu kan ik hem dus niet meer kopen omdat het in een pakket van GMod zat (je koopt Gmod en krijgt 13 beta er gratis bij)!

Kan iemand me hier mee helpen?

Alvast bedankt,
Groeten Zandor300
 
Kan het niet zijn dat het de bèta is van een spel dat nu is uitgekomen? Het lijkt mij enigszins logisch dat een bèta onspeelbaar wordt gemaakt in Steam, anders kan je gewoon de bèta blijven spelen, zonder dat je geld aan de ontwikkelaar geeft...
Of de bèta is misschien afgelopen...
 
De bèta is over, tenminste dat staat op de pagina van GM 13 bèta... En als de bèta over is, wil dat eigenlijk nog niet zeggen dat gelijk daarna een release komt. Als je een beetje googlet, kom je vanzelf op een download uit waar je niet voor hoeft te betalen. Ik kan je daar niet mee helpen, dat is illegaal en tegen de forumregels.
 
Inderdaad ik kom er nu pas achter... GMod's beta is inderdaad over. Er was al een Garry's mod maar 13 Beta is maar een soort "Snapshot" van een (grote) update van Garry's Mod... Maar toch bedankt voor het helpen! ;)

Groeten Zandor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan