Gashendel van joystick reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik weet niet wat er aan de hand is maar als ik mijn gashendel open zet kom ik nauwelijks op gang. Wel eens de USB stekker eruit en er weer in gedaan maar dat helpt ook niet. Hij reageert niet meer, of soms schiet het vliegtuig vooruit en zelfs bij een beetje gas al. Het is een rode Trust Predator GM-2500 joystick. Als de gashendel op en neer haal reageert op niets meer. Eerst deed hij nog wel een beetje, nu niet meer. De virtuele gashendel in het vliegtuig werkt wel. Wat gaat hier mis?
 
Zolang heb ik hem ook niet, sinds december afgelopen jaar. Het gekke is dat als ik bij de opties in FS kijk bij sensitivities en daar aan de null zone zit en dan op OK klik, ik wel vooruit schiet maar dat mijn joystick er niet op reageert.
 
Heb je nog garantie? Zo ja, dan terug met dat ding.
 
Weet ik niet meer, hij deed het eerst goed.
 
Vanmiddag mijn joystick terug gebracht naar de winkel. Ik heb een zelfde exemplaar weer mee terug gehad. Hopelijk houdt deze het langer vol. Hij werkt in iedergeval wel weer gewoon.
 
Nou das mooi, toch garantie dus. Altijd de beste optie, terug brengen als je garantie hebt. Zelf fixen kan zorgen dat je de garantie verspeeld en in dit geval is dat dus mooi uitgepakt en heb je een nieuwe! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan