Gastenboek met controle

• Onderwerp starter Onderwerp starter Spunq
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Spunq

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2006
Hallo, ik wil een simpel gastenboek op mijn website. Wat belangrijk is is dat de berichten die worden geplaatst, niet meteen op de site komen maar eerst goedgekeurd moeten worden.

Iemand schrijft dus iets, ik krijg een mailtje met het bericht, als ik dat goed vind keur ik het goed en komt het er op de site bij.

Ik heb nu deze goed werkend maar daar zit die functie dus niet op :S

Wie kan me hiermee helpen, ik wil er misschien zelfs voor betalen.

dankjewel

Laatst bewerkt:
Staat niet veel nuttigs op die resultaatpagina hoor...

Als dit meer was om te laten zien dat je LMGTFY kent... Nah, oké... :confused:

@ A Search: Linken naar LMGTFY wordt niet op prijs gesteld.

We zien het nu als "kale" link en die kan je een Officiele Waarschuwing opleveren... :rolleyes:

staat wel info achter dus is niet helemaal kaal;)

Ps. zelf info over het goede ond

"Gastenboek controle" is redelijk algemeen vind je niet :rolleyes:
Daarnaast suggereert je tekst "heel erg veel hulp op deze link" dat er meteen naar een oplossing wordt gelinkt.

Je begrijpt volgens mij prima wat ik bedoel dus de slimmerik uithangen is nergens voor nodig.
Verder staat in de huisregels uitgelegd wat wij onder "kale" links verstaan.

vraag 1? moet je gastenboek worden geintregeerd worden in je site?
ja -> ga naar 2 nee-> ga naar 2

ik ga je een beetje php leren waarmee je met wat hulp het zelf zou moeten kunnen doen:thumb:

oke voor jou gastenboek :

1.gast kan iets invullen
2.het wordt naar jou verstuurd
3.jij gaat naar een pagina waar je hem kan verwijderen of toegang geven(admin pagina beveiligd)
4.pagina waar ze op staan incl. 1.

voor stap 1 heb je een html pagina met een form nodig met de vakken die jij wilt weten/laten zien(ik ga er nu van uit dat je dat zelf kan (niet meld het even))

voor stap 2 maken we een php script met mail() (ik pas een contact script dat ik nog heb even aan(wil je uitleg hoe dat script in elkaar zit meld het))

stap 3 is een aparte map op je root nodig met htacces beveiliging(google hier op je vult vele site met voldoende info vinden(lukt het niet vraag om help))

ook een php script is vereist hier zal ik je mee helpen:thumb:

stap 4 is een simple php script dat we bij de pagina van stap 1 plakken.

morgen post ik het php script voor jou form(moet misschien nog aanpassen als ik jou form nog niet heb gezien)

Dan zien we wel verder wanneer ik het even snel doen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan