Gastenboek probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

petje11

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
We hebben een website met een gastenboek.
Als ik nu via de site naar het gastenboek wil krijg ik van AVG een vage melding.
Knipsel.JPG

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Ik zet hier even de url van de website neer. Het is een commerciele site, maar op het moment zijn we gesloten.

www.resafashion.nl

Oh ja, het gastenboek staat ergens anders online. Als ik de rechtstreekse link pak dan is er niks aan de hand.

Laatst bewerkt:
Klinkt alsof je ergens een virusje opgepikt hebt...

Het kan in de code van je gastenboek zelf zitten, het kan op jouw pc zitten (in dat geval hebben andere mensen geen last van de melding), maar het kan ook zijn dat het in een van de berichten op het gastenboek zit.

In dat laatste geval is de code van het gastenboek niet zo goed, en kun je het beste een andere zoeken...

De snelste manier om erachter te komen of het dat is, is even een backup te maken en het gastenboek leeg te gooien, als het dan weg is was dat het ;)

Bij mij werkt het gastenboek gewoon, ik werk met Norton.

Oké, bedankt. Ik denk dat ik dan zelf iets heb opgelopen. Ik krijg van elk berichtje in het gastenboek een mailtje, gebruik ik die link dan is er niks aan de hand. Ik ga dan rechtstreeks naar het gastenboek. Dus daar is in ieder geval niks mee aan de hand. Hier ben ik nu aan het scannen, kijken of avg wat vind.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan