Gastenboek probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoert86

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Hallo,

Ik heb op mijn website een gastenboek willen plaatsen om te proberen.
Dit is gebouwd met het programma WYSIWYG webbuilder.
Echter, als het ingevuld word, blijft de tekst nergens.
Hoe kan dat?
Onderstaande link als getuige.

http://www.urkervis.nl/Gastenboek.php

Heb je ook de achterliggende gastenboek code ergens vandaan gehaald, of is dit alleen maar een plat formulier zonder afhandeling?

Omdat het probleem te maken heeft met de PHP file op de achtergrond en niet met je formulier; dat klopt wel.

Gezien je posts tot nu toe, ben ik bang dat het probleem is dat je helemaal geen script hebt.

Heb je enig idee wat je aan het doen bent, of heb je gewoon een formulier gemaakt in de verwachting dat het dan automatisch een gastenboek zou worden?

Ik gebruik het programma WYSIWYG webbuild editor.
Hierin zit een automatisch script, waarmee je een gastenboek kunt maken.
Het enigste probleem is denk ik, dat ie hem niet koppeld aan mijn database.

Ik snap niet hoe ik die verbinding tot stand kan brengen. daar heb ik namelijk (nog) geen kaas van gegeten. ik kan de zooi uploaden met een automatisch ingebouwde FTP, maar snap niet hoe ik hem dan kan koppelen aan mijn database.....

Tsjah ik kan je ook niet helpen vrees ik, ben niet bekend met jouw webbuilder...

Ik zou de help files er bij zoeken, of de hoster ermee lastig vallen.

Jah, daar gaat het om een mail form. waar het mij om gaat, is dat het geposte op de site komt, dus een gastenboek, waar je zelf geen omkijken naar hebt. Als men klikt op, verzend, dat het direct op de site geplaatst word!
In de tuturial draait het om een mail form.

Inderdaat, het gastenboek werkt, maar nog niet zoals ik eigenlijk wilde,
dit is een kant en klaar gastenboek, waarin een speciaal script zit voor gastenboek waar je dan niks te maken hebt met je database.
Maar wat is nou eigenlijk de officiële manier om een gastenboek te koppelen aan het database? dat snap ik namelijk nog niet erg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan