Hoi allemaal,
Ik heb een gastenboek tutorial gevolgt om zelf een simpel gastenboek in elkaar te zetten met naam en bericht.
Ik heb deze verder opgemaakt, email adres toegevoegd alleen nu heb ik nog twee vragen
1. hoe kan ik met php aangeven dat de naam gelinkt moet worden.
zoals in html bijvoorbeeld zo kan:
<a href='">naam</a>
<?php echo $gegevens['0']; ?>Hiermee plaatst hij de naam van de poster
<?php echo $gegevens['1']; ?>Hiermee plaatst hij het emailadres van de poster
hoe kan ik ervoor zorgen dat de naam gelinkt wordt aan het email adres? zodat je zoiets krijgt: <a href="mailto:$email"><?php echo $gegevens['0']; ?></a>
2. Wanneer het gastenboek leeg is zie je het bericht " plaats een bericht ".
Wanneer het eerste bericht is gepost krijg je het bericht te zien dat je hebt gepost, maar ook een nieuwe leeg posttabbelletje. (Als je niet snapt wat ik bedoel, probeer het zelf maar eens. http://webdesign.xplosive-hardstylistz.nl/gb/lezen.php
Hoe krijg ik die eigenschap weg ?
ALvast bedankt voor de hulp
Ik heb een gastenboek tutorial gevolgt om zelf een simpel gastenboek in elkaar te zetten met naam en bericht.
Ik heb deze verder opgemaakt, email adres toegevoegd alleen nu heb ik nog twee vragen
1. hoe kan ik met php aangeven dat de naam gelinkt moet worden.
zoals in html bijvoorbeeld zo kan:
<a href='">naam</a>
<?php echo $gegevens['0']; ?>Hiermee plaatst hij de naam van de poster
<?php echo $gegevens['1']; ?>Hiermee plaatst hij het emailadres van de poster
hoe kan ik ervoor zorgen dat de naam gelinkt wordt aan het email adres? zodat je zoiets krijgt: <a href="mailto:$email"><?php echo $gegevens['0']; ?></a>
2. Wanneer het gastenboek leeg is zie je het bericht " plaats een bericht ".
Wanneer het eerste bericht is gepost krijg je het bericht te zien dat je hebt gepost, maar ook een nieuwe leeg posttabbelletje. (Als je niet snapt wat ik bedoel, probeer het zelf maar eens. http://webdesign.xplosive-hardstylistz.nl/gb/lezen.php
Hoe krijg ik die eigenschap weg ?
ALvast bedankt voor de hulp