gastenboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

keeze

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Hoi

Kan iemand me vertellen wat er niet goed staat. Ik heb op internet de code gevonden een astenboek meteen op de site te zetten. dit was ook wat ik zocht. Jammer genoeg werkt het niet. Helaas weet ik niet meer waar ik hem vandaan heb geplukt. Hier staat het gastenboek voor wie even tijd heeft om te kijken.http://www.bonsaivereniging-nml.nl/gastenboek s.html.
Bij voorbaat dank voor het kijken

Sla die pagina eens op met de extentie .php (Dus gewoon .html veranderen in .php)

Doet hij het dan nog niet dan is de kans groot dat je webhost geen PHP ondersteunt (Wat voor dit gastenboek vereist is)

Hoi

Ik heb het opgeslagen als php. Werkt helaas nog niet. De webhost ondersteunt dit wel. Misschien heb ik iets in de html code niet goed staan?

Groetjes

Als er iemand een code heeft om een gastenboek meteen ( zonder door te linken) zelf op de site te hebben hou ik me aanbevolen.:)

Groetjes Keeze

Kreeg bericht met de mededeling of mijn vraag was opgelost.
Helaas de code die ik erin heb staan lijkt niet te werken. Zelf had ik het idee dat er iets aan ontbrak daarvandaan de volgende vraag gesteld of er iemand nogeen code weet voor een gastenboek.
Weet niet of er ook een formulier is of zo waar leden gewoon iets neer kunnen zetten en evt antwoord terug erop zetten.Dit is het laatste stukje wat ik nog moet aanpassen daarna wilde ik hem hier even laten controleren.
Weet iemand een oplossingvoor me?

Hoi

Ik heb op de site gekeken en de vraag ook daar gesteld omdat ik er niks kan vinden.

Hoi

Dank je voor de tip k heb het inmiddels binnengehaald en op de site gezet. Werkend heb ik het nog niet gekregen. Waarschijnlij ligt het gewoon aan mij Ik doe iets niet goed maar wat ben ik nog niet achter.

Sorry dit lukte niet. Heb een ander gevonden. Zou iemand even kunnen kijken wat er niet goed is? http://www.bonsaivereniging-nml.nl/ onder gastenboek. Ik moest hiervoor 3 bestanden aanmaken. Heb deze op 3 pagina,s staan gastenboek.php delmes.php en gastenboek.txt voor dit laatste heb ik een lege pagina aangemaakt.
Wie heeft even tijd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan