gastenlijst software

Status
Niet open voor verdere reacties.

yavana

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Beste Helper,

Ik heb een vraagje? Een vriend van mij organiseert heel vaak party's. Nu wil hij deze mensen graag automatisch op een gastenlijst/reserveringslijst krijgen. Dus dat ze een mail sturen of via een link op internet zich kunnen aanmelden voor de gastenlijst en dat ze automatisch een mail terugkrijgen dat ze daar zijn geplaatst. Bestaat er een software programma die dit regelt of weet iemand anders een andere oplossing. Het kost hem veel tijd en het zou handig zijn om het te automatiseren. Dat hij alleen 1 of 2 keer hoeft te kijken of er geen rare dingen of mensen instaan. Software programma moet niet te moeilijk zijn en ook niet te duur. Het gaat hier om een niet commercieel feest.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat er best wel wat te verzinnen is om dit te automatiseren, maar ik vraag me ook af wat er verder nog moet gebeuren met de verzamelde informatie? Dus, moet er nog met de gastenlijst gewerkt kunnen worden in bijv. Excel of Word, of wil je nog adresetiketten kunnen maken? Met een simpel PHP scriptje kom je al een heel eind als het gaat om het aanmelden.

Dank je. Er moet wel een gastenlijst worden aangemaakt in excel of ander programma. Zodat hij weet hoeveel mensen er komen. Wat voor scriptje kun je dan gebruiken heb je iets?

Alvast bedankt voor je tijd en moeite.

Er is freeware/open source software voor dit soort functies.
Dan moet je denken aan CRM-oplossingen (googles op CRM)
Kan zijn dat die te uitgebreid of te ingewikkeld zijn voor dit doel.

Er zijn ook online-diensten die je kunt gebruiken.
Kijk bijvoorbeeld eens bij aanmelder.nl

Laatst bewerkt:
Nou, het zal aan mij liggen maar wat www.aanmelden.nl hiermee van doen heeft is mij een raadsel !!

Dat is service die je aanmeld bij zoekmachines......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan