Gat in de markt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrjw1905

Banned
Lid geworden
23 nov 2010
Berichten
180
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een gat in de markt, maar ik kan er geen vinden.
Ik heb al een tijdje iPod Touch hoezen verkocht, maar daar verdien ik bijna niets aan.
Ik ben dus gaan zoeken maar ik kan niets vinden, het liefst wil ik deze producten importeren uit China gewoon via een site.

Hebben jullie misschien een idee?
 
Ik denk dat als je hier aan bezoekers gaat vragen om ideeën, deze mensen ze zelf eerst wel zullen uitvoeren.
Via Internet is er als particulier nu eenmaal weinig te verdienen, of je moet zelf dus met iets fantastisch op de proppen komen.
Bijna alles is al een keer gedaan/uitgevonden/op de markt gebracht.

Soms kun je meeliften met een nieuw product dat op de markt wordt gebracht (denk aan de houders voor de I-pad). Maar dat vergt even wat meer creativiteit, inzet, uithoudingsvermogen (en soms ook geld) dan dat je nu zelf laat zien.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar het best verdien je je eigen geld door echt te gaan werken in b.v. een supermarkt/bouwmarkt/grote gele M.

Succes met je zoektocht ;)
 
Bedankt!
maar ik wil toch echt iets doen op het internet ook omdat ik niet op vaste tijden tijd vrij heb.
 
Hoe zou ik dan als ik een idee voor een iPad Hoes zou hebben er een kunnen laten maken?
 
Die bestaan al in vele varianten, van katoen, polyester en vinyl tot leer...
En trouwens, als je als particulier moet gaan importeren uit b.v. China, ben je al veel geld kwijt aan transport- en douanekosten.
Dat is dan ook de reden dat je maar weinig verdient, de marge is te klein.

Maar wat is de reden dat je niet op vaste tijden vrij bent? Zit je nog op school?
Je moet er wel wat voor over hebben hoor.

Misschien ben ik een ouwe l*l, maar ik ben op mijn 11e begonnen met werken in de bollenschuur (nu mag dat zeker niet meer!) en met m'n 16e op het land.
Daarna in de supermarkt en tegelijkertijd een krantenwijkje.
En in die tijd zat ik dus ook nog gewoon op school!

Voordeel was wel dat ik altijd geld had en kon sparen voor een brommer en vakantie.
Affijn, moest het ff kwijt :)

Kortom, wees creatief en steek er veel tijd en energie in! Het komt jammer genoeg niet vanzelf.
 
Ik ben ook bereid om er veel tijd in te steken!
En ja ik zit nog op school en ik heb problemen met overgaan, kortom de vrije tijd die ik heb wil ik hier aan besteden!
Ik weet alleen niet hoe en wat...
 
Okee, dan is mijn advies om je eerst volledig te concentreren op je school!
Laat het geld verdienen via Internet even los.

Je zal vast wel zakgeld krijgen en misschien wel (een deel) kinderbijslag of kledinggeld. Doe het voorlopig daarmee en zorg dat je een diploma krijgt.

(O man! Ik ben echt net m'n vader!!!)
 
Ah bedankt voor je idee! Ik ga ermee aan de haal.

Update: Ik heb met jouw idee vandaag al 685 euro verdiend.
 
Leg je melding "reclame" eens uit? Daarbij had je reeds een topic over Iphone hoezen.:rolleyes:
 
Hoe kan je nou als je net begint nu al zoveel geld verdienen
Beetje onwaarschijnlijk
 
Dan valt het nog niet onder "reclame".
Reclame is een vorm van communicatie met het doel potentiële klanten over te halen tot aanschaf van producten en diensten. Veel reclame is dan ook bedoeld consumptie te bevorderen door het creëren en versterken van een merkimago en getrouwheid aan een merk. Het is ook het promoten van een product, dienst, bedrijf of idee door middel van een veelal gesponsorde boodschap.
Bron;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reclame
 
Hoe kan je nou als je net begint nu al zoveel geld verdienen
Beetje onwaarschijnlijk

Ja, duh. Ik denk dat het niks gaat worden als je:

1. Je lumineuze idee hier op helpmij gaat zetten
2. Je niet snapt dat mijn bericht fake is.
 
Ik wens je veel succes!

Oh gaaf zeg!

Ik kreeg trouwens gisteren een mailtje van Svetlana uit Rusland. Ze was verliefd en zo op mij en ze wilde graag kindjes maken. En of ik dan 5000 dollar kon overmaken op haar rekening. Zogezegd zo gedaan....

Alleen ze is nog niet geland. Zou het kunnen zijn dat het vliegtuig vertraging heeft? :d

Vorige week kreeg ik van Nkwame uit Swaziland een mail dat hij mij speciaal had uitgezocht om tijdelijk 15 miljoen euro op mijn rekening te storten. En dan mocht ik 10% houden. Ik ben binnenkort miljonair!!
 
Laatst bewerkt:
Willen jullie echt een gat in de markt??
Willen jullie weten hoe je echt geld kan verdienen ZONDER enige moeite?


stuur nu een mailtje naar *KNIP*

met het onderwerp HOE !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@laloca,

Je andere bericht is niet voor niet verwijderd. Pay[all piramide is onzin en verboden in Nederland.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan