gates of andaron foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeepok

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
hallo allemaal
ik ben niek

ik heb laatst de game gates of andaron gedownload.
maar eerst deed hij het niet omdat hij d3d9.dll niet kon vinden maar dat is nu opgelost maar als ik de game start gaat hij lade en als hij klaar is en ik druk op connect dan sluit hij af en komt er dit te staan ''###'.

kan iemand mij alsjeblieft helpen?
alvast bedankt.

Niek

hallo allemaal
ik ben niek

ik heb laatst de game gates of andaron gedownload.
maar eerst deed hij het niet omdat hij d3d9.dll niet kon vinden maar dat is nu opgelost maar als ik de game start gaat hij lade en als hij klaar is en ik druk op connect dan sluit hij af en komt er dit te staan ''###'.

kan iemand mij alsjeblieft helpen?
alvast bedankt.

Niek

Ik speel Gates of Andaron zelf net en paar maanden dus ik heb ook wel enkele problemen gehad. (niet wat jij hebt maar mischien heb je hier wat aan) Ik heb zelf ook vaaak als er een nieuwe upgrade is dat mijn firewall het blokkeert als je niet weet hoe je het spel toestaat kun je hem ook tijdens het spelen uitschakelen (op eigen risico) je kan hem ook proberen opnieuw te downloaden dat heb ik zelf ook een eer moeten doen toen hij raar deed. verdere kun je via de gewone website ook kijken of je gewoon een mailtje kan sturen met je vraag mischien kan dat nog helpen. ik hoop dat je hier nog iets aan hebt. (dit had je waarschijnlijk wel gedaan maar zoniet moet je het gewoon via de gates of andaron website downloaden!!):cool:

hoop dat je hier wat aan had

Groetjes JumboNL (das me gebruikersnaam bij G.O.A.)

Als het niet werkt zoek ik graag voor je verder niet echt veel nederlanders spelen het dus ik ken wel een gedeelde dan kan ik nog wel het een en ander na vragen:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan