Gateway moederbord aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanwijnen1970

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
Hallo ..

Ik ben begonnen met een klein nieuw projectje (oude pc aansluiten en alles installeren zodat ik wat meer kennis kan opbouwen) maar kom er niet meer uit.
Heb hier een oude pc staan P3 met als moederbord een Gateway.. meer weet ik niet van het moederbord.
Wat ik heb gedaan is de pc schoongemaakt, dvd speler cd rom speler en grotere HD schijf geplaatst zodat XP erop kon, en nog wat andere kleine dingen.
Probleem is nu dat ik niet verder kom dan opstarten en dan kan ik een keuze maken naar de bios of doorgaan en dan kan ik opstarten uit veilige modus of opstarten mety netwerk maar wat ik ook doe er gebeurt daarna niks. Ook niet als ik windows XP dvd er in stop.. Kom gewoon niet verder.
Weet iemand waar dat aan kan liggen en wat ik er aan kan doen...

:D :D

Dus XP wilde wel installeren, maar wil nu niet opstarten?

Staat de ACPI in de bios op enabled?
Heb je misschien een biosreset gedaan na het installeren?

Overigens staan de gegevens van het mobo op het mobo zelf, om zo de manual te achterhalen.

Ik heb zit zoeken maar vindt alleen intel.. dus dat zal het niet zijn...

enige idee waar het kan staan/..

Gedrukt op de componentenzijde, een sticker op een ISA of PCI slot, op de soldeerzijde meegeëtst.

Schrijf alle nummers, tekens en woorden op die je kunt vinden, uiteraard wel wat bij elkaar hoort.

Zeker jammer,... is al eenoud ding volgens mij van 2000

Heb alleen die bio versie
4W4SB0X015A0013P08

:thumb:

ok... Hier moet die wel tussen staan...

Bedankt voor je moeite :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Download eens CTPCI pak het uit en zet dat op een bootable diskette, start de pc op met diskette en draai vervolgens 'ctpic.exe' Kijk eens welke gegevens dan tevoorschijn komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan