Gathering of exeption data, en daarna kapt hij ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.

superwurm

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2002
Berichten
211
Ik wou vandaag na een lange tijd weer eens Rise of Nation spelen, maar als ik het spel opstart kom ik niet verder dan het logo. Vervolgens floept 'ie weer naar de desktop en zie je melding met "Gathering of exeption data" en vervolgens 'n Microsoft error melding gevalletje.
Ik heb 'm als geuninstallt en opnieuw geinstaleert, maar nog steeds hetzelfde liedje

ookal DirectX 9 opnieuw gedaan, maar nog steeds.
 
Je zou de game eens helemaal moeten deinstalleren (via configuratiescherm - software of via de spel map - Uninstal

en daarna opnieuw installeren:)
 
Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Je zou de game eens helemaal moeten deinstalleren (via configuratiescherm - software of via de spel map - Uninstal

en daarna opnieuw installeren:)
Heb ik zelfs al een aantal malen gedaan, maar hielp niet
 
ga eens naar PC Pitstop en meld je daar evt. aan. doe daarna de Full Test, na de test verschijnt er een samenvatting met in een geel kader enkele problemen (of als je je PC altijd goed onderhouden hebt misschien 1 of 2). hier kun je op klikken en daar wordt je uitgelegd hoe dat probleem(pje) op te lossen is. Misschien dat dit tot de oplossing leidt :)

Ook al eens gedefragmenteerd& schijfcontrole gedaan?
 
Geplaatst door H@NsiePanzzzer
ga eens naar PC Pitstop en meld je daar evt. aan. doe daarna de Full Test, na de test verschijnt er een samenvatting met in een geel kader enkele problemen (of als je je PC altijd goed onderhouden hebt misschien 1 of 2). hier kun je op klikken en daar wordt je uitgelegd hoe dat probleem(pje) op te lossen is. Misschien dat dit tot de oplossing leidt :)

Ook al eens gedefragmenteerd& schijfcontrole gedaan?
thnx voor de tip
mijn pc is volgens hun "a winner" maar alleen zaten wat schijven erg vol en kon er eentje wel gedefragementeerd worden, maar dat ging om een schijf waar geen windows of programma's op staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan