gator en spywareblaster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee, bedankt crash, heb ik niet gezien, zal er wat beter op letten voortaan

Geplaatst door buffy
Nee, dat lukt bij mij dus niet (en de beveiligingsinstellingen in IE staan gewoon standaard, op "Normaal" dus):
gator_vs_spywareblaster.jpg

hey dat is vreemd dat jij het niet kan.
Maar deze melding die jij hebt hier komt toch niet door spywareblaster ? Of wel?

Hoe zit het met de rest van de mensen op helpmij? Kunnen zij wel gator downloaden?
want Raymond Bos en ik kunnen dat dus wel, maar buffy dus niet :8-0:

Geplaatst door saldos
Hoe zit het met de rest van de mensen op helpmij? Kunnen zij wel gator downloaden?
want Raymond Bos en ik kunnen dat dus wel, maar buffy dus niet :8-0:
Ik heb Spywareguard 1.1.0 en Spywareblaster 3.1 maar kan gator gewoon downloaden (browser: opera 7.23 en IE 6).

Geplaatst door Epic
Ik heb Spywareguard 1.1.0 en Spywareblaster 3.1 maar kan gator gewoon downloaden (browser: opera 7.23 en IE 6).

Ook in IE? Dat het in Opera kan is niet zo vreemd, Opera wordt niet ondersteund door SpywareBlaster.

SpywareBlaster 3.2 is er trouwens al.

Geplaatst door buffy
Ook in IE? Dat het in Opera kan is niet zo vreemd, Opera wordt niet ondersteund door SpywareBlaster.

ik heb het over IE buffy en niet over opera.
En ik heb ook spywareblaster 3.2, maar ook met 3.1 kon ik Gator gewoon downloaden.
Ik denk dat jij gewoon nog een andere software hebt die je beschermd, want deze melding die jij hebt gekregen is zeker niet van spywareblaster.
Want ik heb ook op mijn andere pc's geprobeerd en ik kan op allemaal gewoon gator downoaden ondanks dat ik spywareblaster heb op alle pc's.

Hoi Saldos.

Ik heb alleen SpywareBlaster 3.2 geinstalleerd op mijn pc en kan gator niet installeren. Dit is het venster wat ik te zien krijg:

Laatst bewerkt:
Wat ik wel nog heb gevonden, is dat Gator zich wel bevind in I.E > Eigenschappen voor Internet > Tabblad Privacy > Websites > Bewerken. Zie Bijlage. Hoe komen deze hier in terecht?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door buffy

SpywareGuard 1.2 ook al :)

oke, het probleem is opgelost.
buffy en l.slaats. hebben volkomen gelijk. Je kunt Gator niet instaleren.
Eerst krijg ik spywareguard die mijn zegt dat het spyware is, maar als ik spywareguard wel toestemming geef om te downloaden, dan pas krijg ik inderdaad het scherm van spywareblaster dat ik het niet kan downloaden (hetzelfde die buffy en l.slaats. kregen).

Bedankt Buffy en l.slaats. en ook anderen die mee hebben gewerkt. Het probleem is opgelost hierbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan