gator..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulrike

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Hallo allemaal,

Het lijkt erop dat mijn pc dezer dagen constant aangevallen wordt, ik heb op panda online gescand omdat ik dit soms wel ns doe ter controle (ik heb norton antivirus), en panda heeft een geïnfecteerd bestand gevonden.

Ik krijg de volgende boodschap:

Naam van het incident:
Adware:adware/gator

Nu, norton vindt dit bestand niet, ook ad-aware, MS Antispyware, Spybot en Ewido niet.
Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes

Heb je de plaats in het register ook opgekregen?
Dan zou je het handmatig kunnen verwijderen.
Erg vreemd dat AdAware en Spybot dit niet vinden.

Geplaatst door Ulrike
Ik krijg de volgende boodschap:

Naam van het incident:
Adware:adware/gator
Als dat alles is wat Panda meldt, dan moet je er niet van wakker liggen. Gaat of om een onschuldig restje, of om een false positive.

Je kan ook eens in rapport (log) van norton kijken.

Hallo iedereen,

Hartelijk bedankt voor jullie antwoorden! :thumb:

Ik had live update van norton bijgewerkt enzo, gisterenmorgen nog zelfs, ik doe dit regelmatig dus daar alles ok. Het staat ook niet in het logboek, norton heeft het nooit gevonden dus ik dacht wel dat het er niet in ging staan, maar ik heb het toch gecheckt en het staat er niet bij.

Over het handmatig verwijderen en zoeken ernaar in het register.. ik ben heel onwennig met de registry, heb schrik dat ik iets verkeerd wis of doe en ik weet niet hoe ik mijn backup moet gebruiken enzo, dus ik weet niet hoe ik dat daar moet aanpakken.
Ik heb Ccleaner die mijn registerprobleempjes voor mij moet oplossen, maar die vindt het ook niet precies, allé, ik zie het toch niet in zijn lijst staan voor zover ik kan zien.

En ik heb de plaats in het register niet gekregen, dit was alles wat panda zei :confused:
Ik zal dan maar doen wat buffy zei en er niet wakker van liggen :)

Nogmaals bedankt allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan