GBA need for speed Underground

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Berichten
1.836
Ik weet niet of jullie hier ook tips hebben voor de GBA, maar ik heb gezocht en kom er nergens achter.

Mijn zoon heeft sinds een paar dagen Need for Speed Underground op de Gameboy Advance. Maar hij komt niet verder.
Zijn vraag:

" ik kan niet underground racen.

Wie kan me uitleggen wat ik moet doen? "

Bart


ps
misschioen ook een link waar hij cheats en tips kan vinden voor deze GBA versie?
 
Hoi,

Voor Need For Speed underground heb ik geen cheats kunnen vinden. Overigens voor de GBA bijna geen cheats. Wat je kan proberen is het via de volgende pagina's bekijken of Nintendo kopje cheats.

Succes en groetjes
 
Bedankt Greggie, ik ga daar wel eens kijken.

Maar heb je misschien ook al een DIRECT antwoord op zijn eigenlijke vraag? (Dus niet via een link)
 
Hoi Marianneke en Bart,

Ik had heel graag een werkend antwoord gegeven.
Zelf heb ik namelijk diverse sites bekeken voor de cheats hoe hij verder moet. Maar voor dit spel ben ik er geen een tegengekomen. Helaas heb ik dit spel zelf niet anders had ik hem verder kunnen helpen.

Succes en groetjes
 
Jammer, maar zeer bedankt voor je moeite!

Misschien iemand anders die het weet?
 
Hoi Marianneke,

Ik kom zojuist in de 1e 25 vragen de volgende site tegen van iemand die een nintendo site heeft gebouwd, misschien wat voor jullie Nieuwe nintendo site je kan natuurlijk ook naar zijn topic gaan en hem advies of raad geven, dit vraagt hij namelijk, zie zijn verzoek

Groetjes
 
hé, leuk, ik zal daar inderdaad eens verder vragen.
Bedankt weer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan