prinsesspeach
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 mei 2009
hallo,
ik ben van plan om mijn nintendo ds lite aan m'n zusje te verkopen en van dat geld een nintendo ds i te kopen. maar ik heb dus een gba spel: pokemon leaf green en die wil ik niet verkopen maar ik heb er niks meer aan als ik de ndsi koop want daar zit geen slot-2 in...
< is er een manier om dat save bestand op de pc te zetten? en ik heb ook een gewone r4ds maar ik weet niet of je een gewone r4ds op de ndsi kunt gebruiken omdat ik gehoord en gelezen heb dat je daar weer een r4ds i voor nodig hebt...
. en dan nog een ding: als ik dan de ndsi heb, kan ik dan nog op een of andere manier, bijv. met een flashkaart, toch nog GBA spellen op mijn ndsi spelen?< ik lees een heleboel op het internet maar dan staat er: no need to flash, built-in (gba)...blabla... of er staat dat je er een of andere expandcard bij moet kopen... maar ik denk niet dat die op de dsi kan worden gebruikt...en dat ze daar dus mee bedoelen dat het spelen van GBA games alleen op de ds en de dsl kan...
alvast bedankt!!!:thumb:
prinsesspeach:love:
ik ben van plan om mijn nintendo ds lite aan m'n zusje te verkopen en van dat geld een nintendo ds i te kopen. maar ik heb dus een gba spel: pokemon leaf green en die wil ik niet verkopen maar ik heb er niks meer aan als ik de ndsi koop want daar zit geen slot-2 in...

alvast bedankt!!!:thumb:
prinsesspeach:love:
Laatst bewerkt: