Gd_crawl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Sinds enige tijd krijg ik bij het afsluiten de computer dat ie bezig is om [GD_CRAWL] af te sluiten.
Hoe dit programma in mijn computer gekomen is voor mij een raadsel.
Wie kan mij vertellen welk programma dit is en wat de functie ervan is.
bv dank,
Eflux

Er is weinig over te vinden, staat het programma onder software in het configuratiescherm ?
Zoja, verwijder het dan.

Er is weinig over te vinden, staat het programma onder software in het configuratiescherm ?
Zoja, verwijder het dan.
Hoi Ton52,
Dit heb ik reeds gedaan. Ook met een zoekopdracht is het niet te vinden. Ik heb ook de computer online laten scannen door F-Secure maar helaas. Ik hoop niet dat het is vervelends is.
Zou het iets te maken hebben met Google????
Grtz,
Eflux

Download CCleaner en houd daar eens een opruiming mee, ook van het register.

Als je zelf in het register durf te werken, zoek er handmatig naar (met de zoekfunktie), en verwijder ze handmatig.

(...)
Zou het iets te maken hebben met Google????
(...)
Het heeft idd te maken met Google Desktop.
Op de Supportpagina van Google Desktop zie je dat je zeker niet de enige bent met dit probleem.

Dit zou de oplossing wel eens kunnen zijn. Hier vind je ook uitleg hoe je in je register komt en hoe je eerst een BackUp van je register moet maken.

Laatst bewerkt:
Het heeft idd te maken met Google Desktop.
Op de Supportpagina van Google Desktop zie je dat je zeker niet de enige bent met dit probleem.

Dit zou de oplossing wel eens kunnen zijn. Hier vind je ook uitleg hoe je in je register komt en hoe je eerst een BackUp van je register moet maken.

Helaas de waarde stond op 0 en heb value to 1 gezet ...niet opgelost.
M.i. heeft het geen zin om de back terug te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan