Gdata staat geen downloads toe

Status
Niet open voor verdere reacties.

n8beek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
Berichten
8
Hoi,

Ik heb sinds een weekje Gdata antivirus 2008. De meeste reviews zijn er vrij positief over, dus na panda die alles vertraagde is dit een redelijke vervanger. Totdat ik een update voor Call of Duty moest downloaden. Wanneer ik klik op een link zodat Dowload accelerator aan de slag kan, gaat Gdata 'de gegevens controleren'. Dus eerst 70Mb pre-loaden. Als ie klaar is mag DAP nog steeds niet downloaden. Ook downloaden direct met IE zorgt ervoor dat er gegevens gecontroleerd moeten worden.
in gdata ondertussen iedere mogelijkheid geprobeerd om toepassingen de firewall te laten omzeilen (poorten opengezet, toestemming gegeven voor programma's etc), de gehele beveiliging tijdelijk uitgeschakeld, maar Gdata blijft zeggen dat de gegevens gecontroleerd worden.
Vervolgens met WhatsRunning alle Gdata apps niet laten opstarten, maar ik kan nog steeds niet downloaden. Heel gek, want downloaden via DC++ gaat prima.
Maar het uitzetten van de gehele beveiliging heeft dus niet tot gevolg dat het ook echt uitgeschakeld wordt.

Ik heb uiteraard hun helpdesk ook gemaild, hun (snelle) antwoord heeft me nog niet geholpen: lijst van alle toepassingen legen zodat het programma opnieuw toestemming gaat vragen voor elke toepassing die contact wil maken met internet.

Wie heeft een idee hoe ik Gdata 'uit' kan zetten, maar beter nog: zo instellen dat ie goed werkt?

Veel dank alvast!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan