Gdata Total Care

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sybrandi

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Ik heb de anti-virus software 2009 van Gdata gekocht, gedownload en geinstalleerd.
Maar er is geen snelkoppeling op het bureaublad verschenen, geen icoon in de taakbalk, en ik zie verder geen mogelijkheid de uitvoering te activeren.

Het probleem is opgelost door een ingehuurde deskundige. De software van Gdata antivirussoftware verwijdert eigen verouderde software niet volledig, waardoor dit blijft storen. Evenzo met andere overgebleven antivirus software.
Het verwijderingsprogramma ccsetup214.exe Ccleaner Installer Piriform Ltd deed het beter, waardoor de zaak schoongeveegd werd, en een goede installatie volgde.

Ik dank degenen van Helpmij die met me mee dachten, hartelijk.

Sybrandi.

Laatst bewerkt:
Heb je de jongens van de helpdesk weten te bereiken?

Met eindeloos veel moeite is het me gelukt er een te pakken te krijgen.
Eerst werd ik op mijn vraag hoe het kan dat het registratienummer steeds een foutmelding gaf, vruchteloos van de ene website naar de andere gestuurd.
Daarna gaf de updating van het antivirusprogramma steeds als reactie: "Runtime error; abnormal program termination." Weer werd ik steeds naar een andere website gestuurd.
Door de jongens van de helpdesk lijkt het eerste probleem nu opgelost,
maar nu laat de gedownloade en geactiveerde software zich niet starten.

Misschien zit je met een ernstig probleem op je pc? Klinkt alleszins niet erg leuk...

G Data heeft ook een boot-functie. Al geprobeerd om de pc op te starten met de boot cd? Als je het programma niet opgestart krijgt (om zo'n bootable cd te maken), dan kan je wellicht op een andere pc de software installeren en dan een boot cd maken.

Laatst bewerkt:
Welke antivirus software had je eerst en... heb je die echt eerst helemaal verwijderd voor de install van GData?

Welke antivirus software had je eerst en... heb je die echt eerst helemaal verwijderd voor de install van GData?

Dat zou normaal geen probleem mogen zijn, want G Data detecteert bij de installatie zelf of er andere security software op het systeem staat en stelt voor om die te verwijderen (als onderdeel van de installatie).

Zo toch best wel eens WEL een probleem kunnen zijn...

Welke antivirus had je eerst??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan