Geïnfecteerd door site kan niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Start --> Run/Uitvoeren/WindowsToets+R --> regedit --> volg het plaatje hieronder:

2vxiwxk.png

Als je de ''Software'' map opent, zou er ergens een sub-register-map moeten staan met een naam zoals "hjfhj4hkjhf", gewoon random dus.

Zoals dit:
Stel dat Alex Feinman bijv. ''hjkr3hjkhxalkkjy890'' zou zijn, dat is waarschijnlijk het virus.

ziop38.png

Succes :)

er zijn meerdere mappen met een rare naam:

Ze18mw23GY met daarin (standaard)Sne0, SneB, SneH, SroH, SroS

ODBC met daarin de map opsmr9libkfl met daarin (standaard), id, knkd, ready

10DPP602Ve met daarin: (standaard), SKY5, skyE, skyE5, SkyEU, SkyL, SkyN, SkyP, SkyR, SkyU, SkyX, SneE,SneL, SneN, SneP, SneX

in dat google pack installt hij hem gelijk. ik moet alleen de download hebben:), anders kan ik hem niet installen op mijn andere, besmette pc. of kan je gewoon de installatie map kopieren naar de usb?

ik heb ook gescand met hijachthis zie bijlage voor log-file. kon m niet analyseren -> internet kabel eruit getrokken :)

reden dubbelpost: helpmij doet het vaak niet, moet lang wachten voordat de site laadt, en als ik iets wil vragen aanpassen, doet ie dat niet. nu wilde hij wel een nieuw bericht plaatsen.

edit: bijlage doet het niet, dus plaats ik het maar hieronder :(

]Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 15:40:50, on 18-10-2010
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Safe mode with network support

Laatst bewerkt door een moderator:
zou ik pc health adviser kunnen gebruiken? volgens dit [video=youtube;ELy1AQ652n0]http://www.youtube.com/watch?v=ELy1AQ652n0[/video] filmpje zou je het kunnen gebruiken. volgens dit [video=youtube;yHrUCsaKdXY]http://www.youtube.com/watch?v=yHrUCsaKdXY[/video] filmpje staat het zo in het register. dit is bij mij niet zo. ik heb alleen maar een paar rare namen (zie eerdere posts).

Er worden op Helpmij geen HijackThis logjes meer nagekeken. Je kan je hiervoor vervoegen tot Bluemedicine.be, HijackThis.nl of Nucia.nl

ik heb het opgelost via pc-helpforum.nl. daar wilden ze wel de log analyseren.
Gisteren kon ik gewoon in de normale modus avg laten lopen, zonder dat dat programma opdook. maar wat moest je doen met ccleaner? ik zag ergens op een site dat je daarmee de beschadigde registersleutels moest repareren. maar daar zaten ook stukken van het virus tussen! aangezien de logjes niet meer worden geanalyseerd moet ik me zeker wenden tot een andere site?

nu heb ik geen geluid meer! wat kan ik hier aan doen? filmpjes op youtube geven wel geluid. ik heb het geprobeerd met vlc en wmp.

opgelost. nu doet ie het wel. ik heb niks veranderd?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan