Geïnfecteerd met diverse infecties, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marvin441

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
a.u.b kunnen jullie mij helpen een keer toen ik mij PC opstarte is mijn hele PC geinfecteerd
heel veel c:\Windows\system32\....ddl zijn geinfecteerd kunnen jullie mij helpen met dit probleem ben nu aan 't scannen met malware bytes al 3 gevonden het zelfde met SUPERAnti-Spyware en AVG 8 geeft de hele tijd maar waarschuwingen van Threat Detected enzo.. help mij voor dat ik al mijn muziek en mijn mooie foto's en zo allemaal kwijt ben!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de titel van je vrag aangepast, nu is jou probleem duidelijker.

En ik heb je topic gefatsoeneerd. ;)

kan ik hier het logje ook plaatsen?
ben namelijk geen lid van nucia

hier alvast het logje van malware bytes (aangepast 14:21)

Code:
Malwarebytes' Anti-Malware 1.29
Database versie: 1278
Windows 6.0.6000 

1-11-2008 14:19:57
mbam-log-2008-11-01 (14-19-57).txt

Scan type: Snelle Scan
Objecten gescand: 51363
Verstreken tijd: 37 minute(s), 1 second(s)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 3
Registerwaarden geïnfecteerd: 2
Registerdata bestanden geïnfecteerd: 0
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 5

Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

Registersleutels geïnfecteerd:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\contim (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\FCOVM (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\RemoveRP (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.

Registerwaarden geïnfecteerd:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\9e9d4256 (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\MSServer (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.

Registerdata bestanden geïnfecteerd:

Mappen geïnfecteerd:

Bestanden geïnfecteerd:
C:\Windows\System32\ctmgbsvl.dll (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\lvsbgmtc.ini (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\tuvSjIby.dll (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\urqQkhFv.dll (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\byXQKdcc.dll (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.

Laatst bewerkt:
Op Nucia kun je je registreren en is gratis net als Helpmij. Veel nicknamen van Helpmij kom je daar ook tegen.:) Aan dit logje te zien is er al aardig wat verwijderd.

Ja,kwam er gister achter maar had geen tijd dat je het ff weet 'k zal het ook ff op Nucia plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan