Mijn PC start na zo'n 2 minuten telkens weer op. Ik krijg hierbij de 2 volgende foutmeldingen:
1.
"In het Generic Host Process voor WIN32 services is een fout opgetreden waardoor Windows moet worden afgesloten."
(De details van het bericht verwijzen hierbij naar het bestand svchost.exe)
2.
"Windows moet opnieuw starten omdat de Remote Procedure Call (RPC-)service onverwacht is gestopt. het systeem wordt door NT AUTHORITY/SYSTEM afgesloten.
Sluit alle bestanden en sla alles op. U heeft nog 60 seconden voordat wordt afgesloten."
Ik stel deze vraag via een andere PC op mijn werk want je begrijpt: in 2 minuten redt ik het niet op mn eigen PC om deze vraag te stellen.
Online scannen of via NAV lukt ook niet. Dit wordt na 2 minuutjes ook gestopt.
Is dit nou een virus of is er iets met mijn XP Pro mis?
Ik heb echt geen trek om alles opnieuw te installeren
:-(
1.
"In het Generic Host Process voor WIN32 services is een fout opgetreden waardoor Windows moet worden afgesloten."
(De details van het bericht verwijzen hierbij naar het bestand svchost.exe)
2.
"Windows moet opnieuw starten omdat de Remote Procedure Call (RPC-)service onverwacht is gestopt. het systeem wordt door NT AUTHORITY/SYSTEM afgesloten.
Sluit alle bestanden en sla alles op. U heeft nog 60 seconden voordat wordt afgesloten."
Ik stel deze vraag via een andere PC op mijn werk want je begrijpt: in 2 minuten redt ik het niet op mn eigen PC om deze vraag te stellen.
Online scannen of via NAV lukt ook niet. Dit wordt na 2 minuutjes ook gestopt.
Is dit nou een virus of is er iets met mijn XP Pro mis?
Ik heb echt geen trek om alles opnieuw te installeren
:-(