timmiej93
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jul 2009
Ik heb de laatste tijd eens rondgekeken of ik mijn geïntegreerde Intel HD graphics uit kan schakelen, aangezien ik mijn laptop toch praktisch nooit gebruik zonder netstroom, en de geïntegreerde graphics nog wel eens problemen geven bij verschillende applicaties. Nu heb ik her en der het e.e.a. gevonden, zoals in apparaatbeheer de graphics uitschakelen. Echter, wanneer ik dit doe, worden de grafische prestaties slechter (wat ik erg vreemd vind). Lijkt dus niet te werken.
Nu heb ik ook het e.e.a. gelezen over de geïntegreerde graphics uitscakelen of op 2e voorkeur zetten in de BIOS. Hier ben ik nogal huiverig voor, bang dat ik straks een grafische kaart uit zet die verantwoordelijk is voor de weergave van alles waardoor ik niets meer kan zien. Om het maar ff in domme termen te zeggen.
Kan iemand me misschien hier iets wijzer in maken?
Geïntegreerd: Intel HD Graphics 4000
GPU: NVIDIA GeForce GT 740M
Nu heb ik ook het e.e.a. gelezen over de geïntegreerde graphics uitscakelen of op 2e voorkeur zetten in de BIOS. Hier ben ik nogal huiverig voor, bang dat ik straks een grafische kaart uit zet die verantwoordelijk is voor de weergave van alles waardoor ik niets meer kan zien. Om het maar ff in domme termen te zeggen.
Kan iemand me misschien hier iets wijzer in maken?
Geïntegreerd: Intel HD Graphics 4000
GPU: NVIDIA GeForce GT 740M