Gears of war fps gaan omlaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobiaan

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
39
ik was laatst gow online aan het spelen(het level rooftop voor het geval dat dat uitmaakt). toen ik begon met spelen waren de fps 50+-, maar hoe meer ik speelde hoe minder het werd. uiteindelijk was het gemiddeld 30 fps en ging hij soms zelfs naar 15. ik heb een 8800GT en net een nieuwe voeding geinstalleerd, om hem te kunnen voeden. hoe kan het dat de fps steeds minder worden?
 
ik heb ook in je andere topics gezeten.
en het zou me niks verbazen als dit probleem met je nieuwe voeding te maken heeft.

430 watt van een onbekend en waarschijnlijk geen stabiel merk
 
ik heb nog iets ontdekt. als ik alle settings op zijn hoogst zet en res 1440 900 dan verschilt de fps nauwelijks met als ik het op zijn laagst zet met 400-300 res en ik durf misschien te zeggen dat de hoeveelheid fps precies hetzelfde zijn. dit betekent toch dat een ander onderdeel van men pc de bottleneck is? cpu waarschijnlijk? ik heb een amd 64X2 dual core 2.2 Ghz. zou het kunnen dat hij ervoor zorgt? want een resolutie van 400-300 en alle setings op zijn laagst zou toch wel een hogere fps moeten hebben dan de 30+- die ik krijg, soms. met name in gevechten is hij lager, dus dat duidt ook aan dat het aan de cpu ligt, toch?

over die voeding. hoezo is het een onbekent merk? hij is van rasurbo. en als hij onstabiel zou zijn zou hij toch niet zomaar in de winkels liggen?

Waarschijnlijk wordt de videokaart erg heet, dit kan je controleren met GPU-Z. Je zal er in dat geval een nieuwe koeler op moeten (laten) zetten. http://www.techpowerup.com/gpuz/
ik heb het gedownload, maar ik weet niet wat ik ermee moet, hoe kan ik dit gebruiken terwijl ik gow speel, en wat mag de maximum temperatuur zijn. ik snap het ook niet, er staat Gpu temperature 55 en daaronder gpu temperature 47.3. wat betekent dat?
 
Laatst bewerkt:
quote bobiaan: over die voeding. hoezo is het een onbekent merk? hij is van rasurbo. en als hij onstabiel zou zijn zou hij toch niet zomaar in de winkels liggen?


waarom niet?men verkoopt toch ook top stereosets en bagger.
hier een lijst met goede (a)voedingen:http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/53173#a-merk

maar nogmaals ik denk echt dat aan je voeding ligt.denk dat ie het niet trekt.
maar ja ik heb je 2 goede voedingen aangereikt bij je en vertelt dat je beter een GOEDE voeding met teveel vermogen kunt gebruiken.advies was een 450/500w minimaal en je koopt een 430w

maar ja je hebt dus niet geluisterd.

al hoop ik wel voor je dat ik er naast zit
 
Laatst bewerkt:
ze hadden die jij adviseerde niet.
en andere mensen op dit forum adviseerde dat 430 meer dan genoeg was. mijn oude met 250W zou het dan al helemaal niet moeten trekken, die had hetzelfde, dus waarom zou het aan de voeding liggen, waarom meer tijdens gevechten?

de voeding zal waarschijnlijk wel slecht zijn. ik heb er meer over gezicht. misschien moet ik hem maar terugbrengen en een beter merk kopen.
maar los daarvan ligt dit probleem toch eerder aan de cpu? want waarom zou het anders meer tijdens gevechten een probleem zijn, en waarom zou de fps gelijk zijn met hoge en lage settings? dit duidt toch aan dat de cpu de bottleneck is? als ik half life speel heb ik dit probleem niet, en halflife2episode 2 is minder cpu intensief. maar de graphics zijn volgens mij nog iets veeleisender, toch? (alles op zijn hoogst)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan