Gears of War geen beeld wel geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennart5

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Hallo hallo,

Ik heb vanochtend geprobeerd Gears of War te spelen, maar ik zit met een probleem:

Ik start het spel zonder problemen op, maar vervolgens krijg ik een zwart beeld, terwijl ik het geluid van de introfilmpjes wel hoor. Daarom denk ik dat het spel zelf wel werkt, maar dat er bij mijn eigen configuratie iets fout zit. Mijn systeem zou 'm gewoon moeten kunnen draaien, dus...
Ik kom er niet uit. Wie helpt mij?

Groetjes

gebruik je Vista?
wat voor videokaart heb je?
ben je administrator?
is het spel origineel?

Ik heb XP Professional,
een Nvidia Geforce 8600 GT,
ik ben enige gebruiker, dat zal wel hetzelfde zijn als admin?,
Nee, maar ik weet (geloof me) dat het daar niet aan ligt.

Ik heb XP Professional,
een Nvidia Geforce 8600 GT,
ik ben enige gebruiker, dat zal wel hetzelfde zijn als admin?,
Nee, maar ik weet (geloof me) dat het daar niet aan ligt.

Waarom zou dat niet zo zijn. Mijn GTA IV is ook niet orgineel. En die draait voor geen meter. Conclusie, De GTA IV is corrupt / beschadigt met het installeren. Dit zou ook zo kunnen zijn met GOW.

Heb je een heristallatie al overweegt?

Naja, ik zal 'm zo inderdaad even opnieuw installeren, maar met de ToeD download van het spel had ik hetzelfde probleem, en ik heb nu de Razor Proper.

idd..

en probeer eens je videokaart drivers en directx up te daten.

vervolgens nog eens proberen te spelen en te alt+tabben kijken of je dan wel beeld krijgt.

Ik heb zowel de videokaart als directX geupdate, en het alt+tab-truukje geprobeerd, maar nog steeds zonder resultaat. Nou zag ik op de speciale website van DirectX10 dat Gears daar gebruik van maakt, maar ik draai XP. Ik weet niet precies of dat iets uit zou kunnen maken, maar ik denk ik vraag het even.

Gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan