Gears of War voor PC werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larsmanson

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Hoi,

Ik heb het spel van Gears of War (gekopieerde versie, 2 dvd's) op mijn computer geprobeerd te installeren. Na de installatie loopt ie vast en geeft hij ook geen scherm meer aan dat de installatie voltooid is. Oftewel, ik kan het spel niet spelen. Ik ging er vanuit dat dit aan de gekopieerde versie lag, dus heb ik het origineel gekocht. Na de helft van de installatie vraagt ie oppeens naar de 2de dvd. Dit is onmogelijk, want het originele spel bestaat maar uit 1 dvd. Ik heb alles geprobeerd en niks werkt. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Hoi,

Ik ben bang dat de gecopieerde versie bestanden heeft achtergelaten aangezien die om tweede cd vraagt, dus ik zou eerst via zoeken bv deze bestanden eraf halen dus overnieuw beginnen.
Eventueel ccleaner gebruiken.
Modag

C:\Program Files\Microsoft Games\Gears of War\Binaries
(normaal gezien he )
en dan op startup drukken :thumb:
zou normaal moeten werken

En als het niet werkt gewoon contact met de winkel opnemen :thumb:

Hallo,

Sorry dat ik deze oude topic omhoog haal, maar ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan gears of war wel gewoon spelen, maar hij kan niet geupdate worden omdat hij nooit goed geïnstalleerd is geweest. Hij vraagt bij mij dus ook telkens om cd 2 terwijl ik er maar 1 heb.

Heeft iemand toevallig een duidelijk antwoord op dit probleem? Heb al een tijd rond gezocht op internet maar kon er niks over vinden.

Mvg,

Shalix

Het is onmogelijk dat je dan maar 1 CD hebt.

Of de ander is weg, of je bent illegaal bezig. Het spel geeft anders niks voor niks aan dat je 2 CD's nodig hebt. :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan