Geavanceerd bestand opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

caddy_67

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2006
Hoi,

Weet iemand hoe (en of ik überhaupt) een bestand op kan slaan met als naam een uitdrukking uit het bestand.
Dus makkelijker gezegd, ik heb een WORD bestand voor mijn klanten, elke klant krijgt hetzelfde WORD bestand maar dan met een unieke referentie (onderwerp/klantnummer), welk in de tekst voorkomt. Elk bestand wil ik afzonderlijk opslaan als deze referentie, hebben jullile hier een oplossing voor?

Bvd,
Hermann

Ja, natuurlijk. Alles kan, maar dan zal je waarschijnlijk een macrootje moeten gebruiken. Heb dat wel eens gedaan in excel, maar zou zo snel niet weten hoe het moet...:o
Moet ik eens in mijn bestanden gaan snuffelen of ik dat nog terug kan vinden.

Ga ondertussen eens met de macrorecorder spelen, en probeer bijvoorbeeld het kenmerk van de brief als veld te definieren. Als dat lukt, moet je het voor elkaar kunnen krijgen om dat veld als standaard naam bij "opslaan als" toe te passen.

madmuppet zei:
Ja, natuurlijk. Alles kan, maar dan zal je waarschijnlijk een macrootje moeten gebruiken. Heb dat wel eens gedaan in excel, maar zou zo snel niet weten hoe het moet...:o
Moet ik eens in mijn bestanden gaan snuffelen of ik dat nog terug kan vinden.

Ga ondertussen eens met de macrorecorder spelen, en probeer bijvoorbeeld het kenmerk van de brief als veld te definieren. Als dat lukt, moet je het voor elkaar kunnen krijgen om dat veld als standaard naam bij "opslaan als" toe te passen.
Oei..... dat heb ik nog nooit gedaan....... ik probeer wel ff wat. Als jij het eerder vindt dan hoor ik dat graag :)
Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan