Geavanceerd Serial systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

codGmer

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2010
Hallo,

Naar aanleiding van oefenen met Visual Basic heb ik een Geavanceerd Serial Systeem gemaakt. Voor bijv. Als het programma gekocht moet worden en je een code moet invoeren.

1 Het programma heeft een korte trial om te testen.

2 Na de trial wordt om een serial key gevraagd, daarna kunnen functies unlocked worden bijvoorbeeld het trial limiet eraf.

3 Het programma controleert de key, als deze in het systeem zit wordt tevens eerst nog gecontroleerd of de serial al in gebruik is.

4 Zodra alles klopt is het programma geactiveerd en de serial geactiveerd en heeft de status: "In Gebruik".

test serials:

6F0M-7XFP-8708-87PP-76M4
6684-8MFF-74P8-PP05-6M54
4FXX-7P77-8F0M-P6XF-870P
5F5X-PM04-8447-5P05-P84X

Wat ik nog moet maken is dat de bijgeleverde uninstaller de key weghaalt van de database zodat hij niet meer als: "in gebruik" staat.

Link: Link 1

Virustotal

eeeeeeeeee.jpg

Alvast bedankt voor de reactie's:thumb:

Laatst bewerkt:
Kun je het a.u.b. even ergens anders uploaden (DropBox, Get.tt etc.) ?

En dit is om trail versie van programma's naar volledige versies om te zetten, ongeacht welk programma?

En dit is om trail versie van programma's naar volledige versies om te zetten, ongeacht welk programma?

Ja dat is correct, bijvoorbeeld extra functie's unlocked of de trial eraf gehaald.

Dit Geld voor alle visual basic projecten, het is makkelijk te importeren.

Laatst bewerkt:
Dit zal niet de bedoeling zijn denk ik, misschien een andere manier verzinnen?

35a2on5.png

2ef5m2t.png

heb je dat gekregen toen je some extra time ingetypte?

Nee, ik heb gewoon de '1' seconde die nog over was aangepast naar wat hier staat. Je weet dat je 'trialcount' gewoon door een gebruiker te bewerken is?

Dat heb ik over het hoofd gezien haha, bedankt voor het melden ! :)

Ja dat is correct, bijvoorbeeld extra functie's unlocked of de trial eraf gehaald.
Dan gaat hier mooi een slot op en de link weg. Bedrijven maken niet voor niets een Trail versie en Helpmij.nl werkt niet mee om de beveiliging te omzeilen.

[edit]Topic na overleg heropend en link hersteld.[/edit]

Laatst bewerkt:
Ik zie dat dit topic weer geopend is.

Omdat je programma bedoeld is om andere programma's te beveiligen, moet het natuurlijk zélf wel veilig zijn.
Dat is helaas niet het geval; het kan heel makkelijk worden 'gedeobfuscated' met bijv. De4dot.
Gebruik de laatste versie van Confuser eens.

Nog een kleine opmerking ter aanvulling van Joz1:

Het is ook mogelijk met sommige programma's om variablen aan te passen binnen andere programma's (vaak gebruikt voor extra leven/kogels in games). Je moet dus ook zorgen dat dat niet zomaar te doen is (alleen dan met de tijd)...

MartinJM

[edit]
Ik zou hem graag ook eens testen, kan je de link weer herstellen?
[/edit]

Laatst bewerkt:
Ook vanaf hier een verzoek om weer een download link beschikbaar te maken, ik zou dit graag even voor je testen!

ik ga hem online zetten!;)

als ik het doe protecten met confuser komt er een foutmelding over de settings van mijn programma tijdens het opstarten van het programma, is dit te voorkomen?

De url is toegevoegd.

Laatst bewerkt door een moderator:
als ik het doe protecten met confuser komt er een foutmelding over de settings van mijn programma tijdens het opstarten van het programma, is dit te voorkomen?
Om welke foutmelding gaat het?

Tips:

Het zou handig zijn als je na het invullen van de eerste 4 tekens automatisch doorspringt naar het volgende vakje
Je ziet vaak bij programma's waar je serials moet invullen dat je gewoon de hele serial kopieert en dat als je hem dan in het eerste vakje invult hij automatisch ook mooi in de rest van de vakjes staat, kan jij dat niet ook voor elkaar krijgen?

Hoi,

Ik heb hem net geïnstalleerd in sandboxie.

Een paar puntjes die mij opvallen:
  • Bij het invoeren van de serial gaat de cursor niet automatisch naar de volgende textbox, en ook met de tab knop kan je niet naar de volgende textbox (behalve 1->2). (Hierboven ook al door THWIT opgemerkt)
  • Als je een ongeldige serial hebt ingevoerd, komt de melding "Bad serial". Vind ik persoonlijk een beetje raar klinken. Daar kan je beter iets als "Invalid serial" van maken.
  • Met cheatengine kwam ik niet achter de tijd variable. Ik heb het ook niet echt heel erg goed geprobeerd..
  • Je settings bestand is redelijk makkelijk te vinden, maar niet aan te passen, wat ook handig is. :thumb:

Ik ben nu nog even bezig om te kijken of ik misschien het netwerk verkeer kan onderscheppen tussen het programma en de server. Ik laat je nog weten of het lukt :)

MartinJM

[edit]
Het is (nog) niet gelukt, maar ik heb ook nog andere dingen te doen, dus ik moet een andere keer verder :(
[/edit]

Laatst bewerkt:
Ik heb even wat aanpassingen gedaan (voor de download zie post #1)

1. plakken knop toegevoegd wat een gekopieerde serial netjes in de hokjes invult.
2. Bij het invoeren van de serial gaat de cursor automatisch naar de volgende textbox.
3. met de tab knop kan je naar de volgende textbox.
4. messagebox "verkeerde serial " veranderd.
5. een paar manieren toegevoegd als alternatief (i.v.m veranderbare settings).
6. betere beveiliging deobfuscate, decompile etc.

cod!

Pas op.

Ik heb zojuist binnen ongeveer 5 minuten access gekregen tot je FTP server.
Dit met een beetje vissen binnen de verbinding.
Gebruik SFTP of probeer dat op een of andere manier op te vangen.

Omdat ik je applicatie heb gebruikt is er vast een manier om je logs te zien,
ik heb via het TOR netwerk ingelogd om te kijken of ik ook daadwerkelijk tot je public html kon komen.
Dit is me HELAAS gelukt.

Ik waarschuw je, het risico hiervan is enorm en dit zal je ZEER zeker moeten opvangen.

Met vriendelijke groet,
Rhythmic

ps. Ik heb niets gedaan op je server, maak je echt geen zorgen en bekijk je logs,
maar hou hier echt rekening mee. Dit zijn risico's die nooit maar dan ook nooit goed kunnen zijn.
Ik zou op dit moment aanraden je applicatie offline te halen.

Heel erg bedankt voor het melden:) Ik ben niet zo bekend op het vak beveiligen van FTP servers etc. Daarom dat ik hier mee bezig ben om er iets van op te steken. Zal SFTP Mijn connectie beter beveiligen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan