(Geavanceerde) Downloadteller in php

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr32

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Berichten
441
Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een (geavanceerde) download teller. Het liefst ééntje met controlpanel, zodat ik vanuit daar alles kan instellen. Ik heb er al een paar geprobeerd, zoals downloadpro; maar ook deze. Bij de eerste werken alle knoppen niet, waar ik dus niks aan heb. En bij de tweede kan hij continu de bestanden niet vinden (ik weet trouwens nog steeds niet hoe ik die fatsoenlijk moet instellen, aangezien er staat dat je alle bestanden eerst in een download map moet hebben staan, en vervolgens alle php bestanden ook op de root van je site moet zetten :(. Alles geprobeerd, maar het werkt niet.

Kent iemand de oplossing voor het tweede script, of weet iemand nog een andere (misschien wel veel betere) oplossing?

Alvast bedankt,

mr32 :cool:
 
Misschien kun je hier wat mee:
http://www.pfz.nl/scripts/301-download-limiet/

Verder zou je een "geavanceerde downloadteller" eventjes wat moeten uitleggen. Wil je dat er geteld wordt hoeveel keer een bestand is gedownload? Of dat je bestanden kunt uploaden, mensen het beperkt kunnen downloaden, en dat alle bestanden veilig zijn opgeslagen?

Leg eerst maar uit wat je precies wil ;P
 
Nou, ik heb scripts gezien (die nergens te downloaden waren :confused:), waarbij je vanuit een admin page alles kan bijhouden, van welke bestanden je wilt bijhouden (ip, aantal downloads, etc). Die van Mike (zie eerste topic) had zoiets ook, alleen werkte dat niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan