gebande site's

Status
Niet open voor verdere reacties.

soege

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
Berichten
107
hey, ik ben geband op een textbased gangster spelletje wegens dubbelaccount:p en nu kan ik er niet meer op, weet iemand hoe ik weer op gebande sites kom?

ik heb alleen een site geprobeerd maar dat werkte wel, maar moest je voor betalen...

weet iemand een site waarmee je op gebande sites komt?


alvast bedankt
 
ik denk: mailtje sturen heel errug hard sorry roepen en hopen dat je weer mee mag doen...
 
ik denk: mailtje sturen heel errug hard sorry roepen en hopen dat je weer mee mag doen...

lol, ik vond het opzich wel een goed spel, en die vent zei 3 accounts per 1 ip, dus ik maar ff nog een account aan, en de volgende morgen staat er : dat je account geband is lol, maar ik zal ff het proberen
 
Ip ban: zorgen voor een ander ip adres :p
User ban: een nieuwe user aanmaken
 
Ip ban: zorgen voor een ander ip adres :p
User ban: een nieuwe user aanmaken

nope, kan niet, je komt op een site en dan moet je op een link klikken, dan word je doorgewezen naar andere site, en daar kan je aanmelden, inloggen en zo, maar bij mij komt er meteen te staan: blabla banned :p
 
Erg simpel.
Proxy Switcher downloaden. Erg veel goede Proxyadressen ingebouwd. Daarnaast kan je altijd nog zelf Proxies toevoegen.

Een proxy is een nepIPadres. Het laat lijken alsof je bijvoorbeeld vanuit Amerika speelt.
Maar als de Admin jouw naam weer online ziet komen, kan hij je ook verwijderen.
Heet het spel niet toevallig Criminal Plaza?
 
Erg simpel.
Proxy Switcher downloaden. Erg veel goede Proxyadressen ingebouwd. Daarnaast kan je altijd nog zelf Proxies toevoegen.

Een proxy is een nepIPadres. Het laat lijken alsof je bijvoorbeeld vanuit Amerika speelt.
Maar als de Admin jouw naam weer online ziet komen, kan hij je ook verwijderen.
Heet het spel niet toevallig Criminal Plaza?

nee, crimeclub1.nl of zo, in het begin heb je wat een onoverzichtelijke achter grond en dan zie je ergens klik hier om verder te gaan en zo verder...
 
hey, als ik precies het zelfde doe als bij die basic tutorial dan kom ik op geen enkele sites meer, iemand een idee hoe dat programma zo'n beetje werkt?:S
 
Laatst bewerkt:
duurt wel wat lang voordat hij ze allemaal heeft getest :rolleyes::eek:
 
DAM fcking bedankt mensen, het werkt :D nu weet ik ook hoe proxy werkt XD
 
graag gedaan m8.
Je kan op internet zoeken naar extra proxies.
http://www.anoniemsurfen.nl/


toets hier de site in en je bent ook beveiligd met een proxy. Maar dit, je hebt het programma dan niet nodig. Dus zet wel de proxy uit en ga dan via deze site eens proberen of je er nog op komt. Gaat misschien wat sneller...
http://www.surfanoniem.nl/
 
Soege, ten eerste lijkt Helpmij.nl mij niet de plaats om dit soort vragen te posten. Onze huisregels zijn er misschien wat minder duidelijk over dan bijvoorbeeld over warez, maar in feite wil je onze hulp om een vorm van beveiliging te omzeilen. Niet in een wettelijk gezien strafbare vorm, maar toch.

Verder ben je niet zonder reden gebanned. Was het niet met opzet en wil je de game blijven spelen, zoek dan contact met de beheerder van de site om even netjes uit te leggen wat er gebeurd is en dan zal hij/zij ongetwijfeld begrip tonen. Zo niet, dan zijn er nog 1001 andere crimespellen om te spelen.

Als laatste moet je je ook goed beseffen dat een proxy niet heilig is. Ja, je krijgt er voor de buitenwereld gezien een ander IP-adres mee, maar al je internetverkeer zal nu via een proxy lopen. Dat is a) vaak heel traag omdat proxies druk zijn en daarom niet al te veel bandbreedte voor je beschikbaar hebben, en b) onveilig want iemand met kwade bedoelingen kan vanaf de proxy al je netwerkverkeer (dus inclusief inloggegevens bijvoorbeeld) monitoren.
 
Laatst bewerkt:
Soege, ten eerste lijkt Helpmij.nl mij niet de plaats om dit soort vragen te posten. Onze huisregels zijn er misschien wat minder duidelijk over dan bijvoorbeeld over warez, maar in feite wil je onze hulp om een vorm van beveiliging te omzeilen. Niet in een wettelijk gezien strafbare vorm, maar toch.

Verder ben je niet zonder reden gebanned. Was het niet met opzet en wil je de game blijven spelen, zoek dan contact met de beheerder van de site om even netjes uit te leggen wat er gebeurd is en dan zal hij/zij ongetwijfeld begrip tonen. Zo niet, dan zijn er nog 1001 andere crimespellen om te spelen.

Als laatste moet je je ook goed beseffen dat een proxy niet heilig is. Ja, je krijgt er voor de buitenwereld gezien een ander IP-adres mee, maar al je internetverkeer zal nu via een proxy lopen. Dat is a) vaak heel traag omdat proxies druk zijn en daarom niet al te veel bandbreedte voor je beschikbaar hebben, en b) onveilig want iemand met kwade bedoelingen kan vanaf de proxy al je wachtwoorden achterhalen.


valt wel mee hoor... als je die proxy server aan laat staan, dan gaat hij traag...

maar ik heb die proxy aangezet en toen nieuw acocunt gemaakt(mijn vorig acocunt had ip bann:p) en nu speel ik het weer, en toen ik het weer kon spelen heb ik de proxy server uit gedaan en nu loopt alles weer zo als gewoonlijk wat hij anders ook altijd doet :)
 
huh. Dus je kon alleen niet inloggen?
Dat houdt in dat er een ban op je account was gezet.
 
ja maar een admin die wist niet dat je daar dubbelaccounts mocht en die bande mij toen

maar ik heb met de echte admin zeg maar dar van gepraat, maar hij was ook al boos op hem, maar hij vond het wel goed dat ik proxy deed dan, alleen als ik zonder doe staat er nog steeds ip ban:p
 
ja maar een admin die wist niet dat je daar dubbelaccounts mocht en die bande mij toen

maar ik heb met de echte admin zeg maar dar van gepraat, maar hij was ook al boos op hem, maar hij vond het wel goed dat ik proxy deed dan, alleen als ik zonder doe staat er nog steeds ip ban:p

m8. Luister, als je de 'echte' administrator van de website hebt gesproken. Die kan je dus ook weer uit de lijst halen. Banlijst. Is een aparte pagina voor hem, waar alleen hij toegang tot heb. Hij hoeft alleen 1 regel te verwijderen, met jouw naam erin en je kan weer op de site komen op een normale manier. Laat je niks wijsmaken dat het niet kan, want hetkan wel.

Vraag maar aan hem om je weer op normaal te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan