• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gebied arceren in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemtim

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Hey allemaal,
Ik vraag me af of ik het gebiedje tussen de boven (groen)- en de beneden (rood) grens op de één of andere manier kan arceren. In de bijlage zit het Vb'tje.

Bedankt!

Bijlagen

Wil je de grafiek arceren of de cellen? De cellen kun je arceren via cel eigenschappen (rechter muisknop op de betreffende cel). Het tabel arceren, waarom? Misschien moet je een andere vorm kiezen...

Prachtig he... die moderne techniek? Vroeger nam je gewoon een potloodje, en hopsa...

maar als antwoord op je vraag: nee, dat kan niet. Je moet dan een gecombineerde lijn/vlak grafiek kunnen maken, en dat kan niet. Tenmiste.. ik heb hier office 2003 en daarin kan dat niet. Mogelijk dat het het in office 2007/2010 welk kan.

Sorry, was misschien niet duidelijk genoeg; ik bedoelde het gebied tussen de lijnen in de lijndiagram.
Zoals madmuppet het al aangeeft kan het niet. Jammer, maar dat is iig een duidelijk antwoord zodat ik me niet meer suf zoek.
dank jullie wel voor de moeite!

nee, dat kan niet.
Tenmiste.. ik heb hier office 2003 en daarin kan dat niet
Ik denk dat je je vergist.
popipipo heeft het voorbeeld voor Excel 2007 al gegeven.
Maar dat kan ook in Excel 2002/2003.
Kies als grafiektype: vlak, zie bijlage.

Laatst bewerkt:
Beide nog bedankt! Ik had zelf ook nog wat zitten "prullen" en met wat optisch bedrog door de buitenste vlakken wit te maken kom ik tot het volgende (aangepast van Zapatr).
Bedankt voor jullie hulp!

Het Topic kan mijns inziens nu wel gesloten worden

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan