Geblocked

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorado_rain

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2003
vraagje hoe kan ik zien wie er my geblock heb op msn waar kan ik dat zien weten jullie bevoorbaat dank

Laatst bewerkt door een moderator:
BANDIT123 zei:
Een link naar google doe ik ook wel eens, maar kan je ook vertellen welke echt werkt.??

Ben ik nog niet tegen gekomen!
heb vorig jaar allemaal al geprobeerd welke echt werkt weet toch niemand dus een link naar google goeie oplossing toch?

Die zogenaamde controle sites kunnen alleen kijken of iemand op dat moment online is. Daar komt nog bij dat diegene dan wel moet hebben ingesteld dat iedereen hem kan zien en niet alleen de mensen uit z'n eigen contactlijst.
Je kunt dus alleen maar zeker weten dat iemand je geblocked heeft als de site zegt dat ie online is, maar jij hem als offline ziet.

StoneyCity zei:
heb vorig jaar allemaal al geprobeerd welke echt werkt weet toch niemand dus een link naar google goeie oplossing toch?

Nee is geen oplossing,en is een Domme redenatie,geef dan de link niet als je weet dat het niet goed werkt

BANDIT123 zei:
Nee is geen oplossing,en is een Domme redenatie,geef dan de link niet als je weet dat het niet goed werkt
en jij dan wat kom je hier doen?

sommigen werken niet en sommigen wel

trouwens er zijn bijna geen programma's daarvoor
bij de meesten heb je geen programma nodig en kun je direct via internet gaan checken

ondankbare

ik heb tenminste iemand ergens mee geholpen
en kom niet vragen waar je wel of niet naar toe moet, zoek dat zelf uit
trouwens niet alle mensen weten hoe handig google kan zijn

Graag geen links geven naar Google.
We gaan er maar vanuit dat TS dat zelf ook wel kan.
Mogelijke oplossingen graag onderbouwen.

Kan het niet met dMSN?

Some reasons why you should use dMSN:

- See when someone closes the chat conversation window.
- Be online with several MSN adresses at the same time.
- Login with your status on 'Invisible' or any other status you want.
- You don't have to worry about those Messenger worms and virusses, they wont work on dMSN.
- You can use the 'forbidden' words in your name.
- See when someone deletes you from their contactlist.
- Send screen shots to your contacts.
- See when someone has blocked you.
- Nick scroller and special codes in your name.
- Use a realtime translator in your chat conversations.
- See smilies and multiple colors in your contact list.
- Run both ICQ and MSN in 1 program.

http://www.softpedia.com/get/Internet/Chat/Instant-Messaging/dMSN-Messenger.shtml

Het kan wel, maar dan moet er wel iets zijn uitgevinkt wat standaard niet is gebeurd.

In MSN Messenger worden standaard de mensen van buitenaf geblokkeerd. Je kan dus alleen praten met mensen die zijn opgenomen in je contactpersonenlijst.

Het gaat om de volgende optie: extra->opties->privacy->Alleen geaccperteerde contactpersonen kunnen mijn status zien en berichten sturen.

Deze optie is normaal aangevinkt. Wanneer die handmatig is uitgevinkt bij de persoon die je wilt controleren werkt een blockchecker. De kans dat dit is gebeurd is echter zeer klein....

ik weet niet of dat helemaal klopt, ik heb van de week nl. meerdere block checkers getest op contactpersonen uit mijn lijst die gewoon online waren en die ik niet geblokt had. en steeds zeiden de block checkers dat de contactpersoon offline was:confused:
mijn conclusie; die blockcheckers werken gewoon (niet) meer.

waarom wordt er niet is een goed progamma ontwikkeld om te checken of je geblokt ben ze maken tegenwoordig alles behalve dat waarom is dat?
en er is ook nog heel veel vraag naar

Omdat het gewoon niet kan! MSN is zo gemaakt dat iemand hier toestemming voor moet geven. Privacy lijkt me een reden die belangrijk genoeg is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan