geblokeerde bestanden niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pinkeltje001

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
Berichten
26
hallo
ik heb een zeer irritant probleem.

een tijdje geleden had ik windows vista geinstaleerd.als 2e os
nu heb ik wel het c station schoon (nieuwe instalatie) en de duel boot weg.
maar nu staat er op mijn d station nog de windows en program files.
en deze zijn NIET te deleten.al van alles geprobeerd maar alles weigert.
er schijnt een aantal dll operatief te zijn ????
bij prosessen staat helemaal niks !!

nu kan ik natuurlijk wel d formateren,maar dat wordt lastig.
de d station is 480 gig groot en er staat ongeveer aan 400 gig films en foto's op.
dus even kopieren lukt zowie zo niet.

ik heb al diverse programs gebruikt maar helaas zonder resultaat.
iemand nog een oplossing???

greets
harry
 
Dan moet je er eerst eigenaar van worden, eerst in de mapopties, eenvoudig delen uitschakelen, dan krijg je een extra tabblad bij de eigenschappen van die mappen en bestanden, dan kun je die wel verwijderen, in Home zul je dat moeten doen als administrator, in veilige modus.
 
Dan moet je er eerst eigenaar van worden, eerst in de mapopties, eenvoudig delen uitschakelen, dan krijg je een extra tabblad bij de eigenschappen van die mappen en bestanden, dan kun je die wel verwijderen, in Home zul je dat moeten doen als administrator, in veilige modus.


ik heb het geprobeerd om volledige beheer te krijgen ,op sommige bestanden lukt het wel .maar bij de meeste is de toegang geweigerd helaas.
 
Bij mij lukt het altijd, even doorklikken op toevoegen, geavanceerd, nu zoeken, en iedereen selecteren, ok, ok, en iedereen alle rechten geven, en ok.
 
Bij mij lukt het altijd, even doorklikken op toevoegen, geavanceerd, nu zoeken, en iedereen selecteren, ok, ok, en iedereen alle rechten geven, en ok.

dan zal ik het toch nog eens proberen,3x is scheepsrecht toch.
ik hou je op de hoogte'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan