Geblokkeerd internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Nu word ik dus echt helemaal gek van al die beveiligingen. Wat is mijn vraag?

Ik wil op www.funda.nl >> dat lukt, vervolgens wil ik naar een volgende site, dus doorklikken op funda naar een vervolgpagina ( voor degenen die het gaan uit proberen: www.funda. nl dan naar de gewone funda site en daarop heb je de mogelijkheid naar een specifiek adres te gaan) door op specifiek adres te klikken zodat je je zoekopties op funda kunt uitbreiden. Helaas lukt dat doorklikken niet. Op de laptop staat Win XP. Op een andere laptop in mijn netwerk lukt het wel door te klikken en op de hoofdcomputer eveneens. De laatste twee allebei Vista. Op de laptop waar het dus niet lukt staat onder- aan de site: internet en zo'n oogje met een stopbordje, als je daar opklikt zie je dat de site is geblokkeerd of althans iets wat daar op lijkt. Dan kun je(via instellingen) weer van alles toestaan (oa cookies) maar er verandert niets. Er blijft staan dat de boel geblokkeerd blijft. Wie kan me vertellen hoe je deze uitzonderlijk hinderlijke bemoeienis voor eens en voor altijd kan uitschakelen?? Hopelijk kan ik dan gewoon op Funda komen met deze computer. Helaas moet ik er bij zeggen dat op mijn eigen computer met Vista ook zoon oogje staat maar daar kan ik dan weer wel gewoon doorklikken op funda dus mogelijk is er ook nog wat anders aan de hand. Beetje ingewikkeld verhaal maar als je even naar Funda gaat zie je wat ik bedoel. Vast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan