geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweet

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2004
hoi ik ben een systeembeheerder op een school, we hebben hier ook een netwerkbeheerder die heel veel sites heeft geblokkeerd, nou omdat die zo een AARDIG vent is, wil die de sites die ik nodig heb niet unblokken, is er een manier om hieromheen te kunnen gaan zodat ik toch op een site kan???

Haha, herkenbaar :D. Het hangt er van af hoe hij de internet toegang heeft beperkt en hoe je netwerkstructuur in elkaar zit. Als dat vanaf een centrale server is gedaan met bijvoorbeeld isa server, dan kan je het schudden. De enige mogelijkheid is dan om de restrictie op te heffen op de server. Kan je niet inbellen? Anders vrees ik dat er geen andere mogelijkheid is dan te berusten in je lot.

Hij heeft toch zeker niet helpmij geblockt he? :p

:( nou wel een isa server dus...... maar stel ik kom op de centrale server hoe haal ik de restrictie weg?

hij heeft www.logmein.com geblokt, weet iemand toevallig of er nog iets zoals dit is?? zodat je via een website zoals logmein.com verbinding kan maken met je pc thuis??

Laatst bewerkt:
Geplaatst door sweet
hoi ik ben een systeembeheerder op een school, we hebben hier ook een netwerkbeheerder die heel veel sites heeft geblokkeerd, nou omdat die zo een AARDIG vent is, wil die de sites die ik nodig heb niet unblokken, is er een manier om hieromheen te kunnen gaan zodat ik toch op een site kan???

Lijkt me toch iets dat je op school moet oplossen

Die sites zullen er niks voor niks in staan. Net wat upsidaisy al gezegt heeft, dit dien je op school op te lossen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan