• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jantje1

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
Berichten
49
Heb namelijk al jaren een bestaande file waarin ook tabblads staan met grafieken van vorige jaren op.
Nu blijkt dat ik die bladen waar grafieken op staan niet meer kan aanpassen, kan blijkbaar niet meer op die bladen , kan deze wel zien maar niets wijzigen.

Wat is hier de oorzaak van en of hoe los ik dit op?

Thx
 
Het gaat nu om de bestanden die op je computer zelf staan begrijp ik?

Als dit inderdaad een file op je computer zelf is dan kun je volgende stappen uitvoeren: Rechtermuisknop op de file > Eigenschappen > Beveiliging, waarna je vinkjes kunt zetten, hier staat hoogstwaarschijnlijk alleen lezen aangevinkt, hier kun je aanvinken "Wijzigen en Schijven", nu zal het mogelijk moeten zijn om wijzigingen aan te kunnen passen in de files. (let op, het is mogelijk dat je hiervoor administrator rechten nodig hebt).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, heb via verkennner naar mijn file geweest en dan eigenschappen maar zie nergens iets van beveiliging staan, enkel Algemeen,aanpassen en samenvatting en hieronder kenmerken met alleen lezen en verborgen maar hier staat niets aangevinkt.

Doe ik hier iets verkeerd want krijg niets van beveiliging te zien?
 
Misschien dat je de eigenschappen bekijkt van een snelkoppeling naar het bestand toe?
Hier kan eventueel het verschil in zitten...(zie plaatje) links "eigenschappen" rechts "eigenschappen snelkoppeling".

Bekijk bijlage 145553
 
Laatst bewerkt:
Krijg de balk van beveiliging niet te zien.
Werk wel met windows xp als het daar misschien mee te maken heeft, ik weet het echt niet hoor.
 
Vaag.... is anders niet het tabblad zelf beveiligd? Open het excel document en klik op desbetreffend tabblad met je rechtermuisknop > beveiliging blad opheffen.
 
Heb hier al naar gekeken en volgens mij staat er geen beveiliging op.
Wel het hier als bijlage toevoegen maar de file is te groot zeg het systeem.
 
Je kunt op die site grote bestanden uploaden (zie de toelichting op de site).
 
Dag Jantje, zo te zien is het gelukt mijnbestand.nl te gebruiken om te uploaden, ik kan zonder problemen hier het bestand downloaden en openen ;)
 
Ik kan het bestand gewoon openen en ook de tabbladen krijg ik door dubbelklikken gewoon te zien.

Heb je hier vragen of opmerkingen over, laat het gewoon even weten.
 
Openen van die tabbladen is geen probleem maar aan de grafieken kan ik niets meer wijzigen omwille van wat ?
 
Vermoedelijk gevonden, bij opties excell,weergave voor deze werkmap,voor objecten weergeven stond (objecten verbergen) blijkbaar aangevinkt.:thumb:
Vanwaar dit komt weet ik niet.

Alvast bedankt om mee te zoeken.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan