geblokkeerde opstartprogramma's

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog even iets ik heb iets gelezen van uac ik ben administrator maar kan die uac dat tegenhouden? en zo ja hoe schakel ik dat uit om is te testen?:)
 
ik heb hem ik vond op het internet tweak uac en heb eerst de gedeeltelijke uitschakeling geprobeert zonder resultaat dan volledig en heropstart en nu doet ie het wel :p
en nu heb ik ook gevonden hoe ik het op de comp zelf kan doen... tekening boven in start klikken en dan gebr.account beheer hier is hij enkel vokkedig uit te schakelen die tweak is interesant als je uac wil aanlaten en als admin. geen pop ups wil krijgen als iemand een ander idee heeft hoe ik sec... kan laten werken zonder uac uit te schakelen :thumb: zou uac liever niet volledig uitschakelen groetjes
 
Het kan helemaal geen kwaad dat je UAC uitschakeld hoor en met tweak uac is het volledig veilig...

Uac is eigenlijk niet echt een beveiliging hoor, je hebt er niets aan behalve als je echter altijd de gewoonte hebt om overal op OK te drukken bij elk ding wat je installeerd.
Verder is het gewoon een kwelprogramma.

Maar, Als je uac dan hebt uitgezet, heb je dan geen geblokkeerde opstartprogramma's meer?
 
ja, ok daarvoor kan UAC dan misschien wel helpen, het is iets waarop je dan op doorgaan klikt of niet, bij mensen waarbij UAC al zo'n 2maand gewoon aanstaat en er gewoon aan geworden zijn klikken er toch ook gewoon op alsof het niets is zonder te weten wat er dan ook aan het gebeuren is of wat er geinstalleerd is( het kan voor hetzelfde geld een rootkit zijn ja)

Rootkits ben ik echter nog nooit tegengekomen op mijn systeem of op dat van iemand anders...
Ik denk dat je met een antivirus en firewall genoeg beveiliging hebt maar het is natuurlijk aan jou de keuze wat je dan met UAC gaan aanvangen aangezien er ook zoveel negatieve dingen aan op te merken zijn
 
ik zal dat van die rootkits nog eens moeten lezen voor te zien of dat echt nodig is uac. ik dacht dat uac dat aut. weerhield groetjes:)
 
ik beweer ook niet dat uac dat niet zou tegenhouden maar ik voel me veilig met men gratis spulletjes--> avg antivirus en comodo firewall :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan