Hallo,
Ik heb hier een uitgekleed bestand gemaakt wat lijkt op een urendump (normaal gesproken gevuld door een query naar onze database) met een paar fictieve namen.
Wat doet bestand (semi) automatisch?
Zie tabblad Hours DT:
* De Draaitabel - Normaal vernieuwen we de draaitabel en de geboekte uren worden ingeladen vanuit de database.
* In dit voorbeeld staat nu slechts één CBS code, dit zijn er normaal meer
Wat doen wij handmatig?:
* De uren inplannen achter deze draaitabel (zie vanaf kolom O de inschatting
Waar lopen we tegenaan?:
* Na vernieuwen schuift de draaitabel verder op naar rechts, er komen nieuwe weken bij, de eerste kolommen planning verdwijnen.
* Er kunnen mensen bijkomen waardoor volgorde planning kolommen niet meer klopt
* Geen subtotaal per CBS op planning (dit zien we wel graag)
* Planning kan uitlopen (komen meer weken bij)
* Geen lekkere doortellingen op totaal.
Wat zouden we graag zien?
* Dat geboekte uren en planning ergens samenkomen en vanuit daar de planning aan te passen is
* Subtotaal regels per cbs die dit allemaal samenvat.
Ofwel dat deze "harde data" van geboekte uren en "zachte data" geplande uren beter samenwerken. De geplande uren moeten hier wel weer in aangepast kunnen worden.
Heeft er iemand een handige oplossing om de geboekte kosten en planning samen te voegen en de planning dan ook nog aan te passen is?
Het betreft het bestand Uren Inschatting. Ik heb voor de zekerheid de (uitgekleed) dumps toegevoegd en via query deze gebruikt. Normaal zijn dit directe verwijzingen.
Ik heb hier een uitgekleed bestand gemaakt wat lijkt op een urendump (normaal gesproken gevuld door een query naar onze database) met een paar fictieve namen.
Wat doet bestand (semi) automatisch?
Zie tabblad Hours DT:
* De Draaitabel - Normaal vernieuwen we de draaitabel en de geboekte uren worden ingeladen vanuit de database.
* In dit voorbeeld staat nu slechts één CBS code, dit zijn er normaal meer
Wat doen wij handmatig?:
* De uren inplannen achter deze draaitabel (zie vanaf kolom O de inschatting
Waar lopen we tegenaan?:
* Na vernieuwen schuift de draaitabel verder op naar rechts, er komen nieuwe weken bij, de eerste kolommen planning verdwijnen.
* Er kunnen mensen bijkomen waardoor volgorde planning kolommen niet meer klopt
* Geen subtotaal per CBS op planning (dit zien we wel graag)
* Planning kan uitlopen (komen meer weken bij)
* Geen lekkere doortellingen op totaal.
Wat zouden we graag zien?
* Dat geboekte uren en planning ergens samenkomen en vanuit daar de planning aan te passen is
* Subtotaal regels per cbs die dit allemaal samenvat.
Ofwel dat deze "harde data" van geboekte uren en "zachte data" geplande uren beter samenwerken. De geplande uren moeten hier wel weer in aangepast kunnen worden.
Heeft er iemand een handige oplossing om de geboekte kosten en planning samen te voegen en de planning dan ook nog aan te passen is?
Het betreft het bestand Uren Inschatting. Ik heb voor de zekerheid de (uitgekleed) dumps toegevoegd en via query deze gebruikt. Normaal zijn dit directe verwijzingen.