Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Top, geweldig bedanktzo kan het.
Vol stond met......................Omdat het bestand vol stond met persoonsgegevens is deze verwijderd. Voortaan voordat u upload het bestand anonimiseren, of de persoonsgegevens verwijderen.
kun je me de formule nog eens tonen, iemand heeft dit weggehaaldzo kan het.
Oké, niet gezien en niet bedoeld, sorry, maar om nu het antwoord ook weg te halen gaat toch iets te ver denk ik?Met wat ik schrijf, persoonsgegevens. Misschien even eerst naar jezelf kijken en je bestand doornemen. Het staat namelijk vol met: Namen, e-mailadressen, geboortedata, telefoonnummers, straatnamen, postcodes, huisnummers, woonplaatsen en dergelijke, niet in het tabblad wat open stond, maar in andere tabbladen in de Excel wel (waaronder tabblad Leden).
Edmoor, je bent weer geweldig, bedankt!Pleister op de wonde?
Dit was de oplossing van emields:
Ja, een fout maken is menselijk, maar hoe ga jij ermee om, je zult wel van een (foutloze) planeet komen, maar hier op aarde mogen we nog steeds fouten maken. Ik had mijn excuus al gemaakt, alhoewel ik me nog steeds van geen kwaad bewust ben. Maar om oplossingen van anderen ook maar te verwijderen vind ik niet kies. Nogmaals: bedankt dat je me in bescherming hebt genomen tegen het AVG leger, ik zal nog beter opletten in het vervolg.In het antwoord stond dit ook. En om mij nu één of andere lolbroek te noemen die jou helpt geen AVG boete op te lopen (en onze forum regels te hanteren) gaat wat mij betreft ook tegen alle respect in. Zoals ook groot boven dit topic staat en ook bij het aanmaken van een topic:
Bekijk bijlage 382632
Ik ben diegene die het gemeld heeft deze nacht want op 2 tabbladen stond het idd vol met persoonsgegevens.alhoewel ik me nog steeds van geen kwaad bewust ben.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.