Gebouwde html site onderhouden met cms?

Status
Niet open voor verdere reacties.

demihoi

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2015
Hallo allemaal,
Ik heb laatst een website gebouwd met behulp van html en css.
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om deze site bij te houden met behulp van een cms programma zoals wordpress, zodat het plaatsen van artiekelen en foto's gemakkelijker is. Is dit een mogelijkheid of moet ik dit gewoon steeds doen via de code zelf, laat maar zeggen?
Bedankt, Demi

Denk het niet... Wordpress en Joomla hebben hun eigen opbouw.. das dus niet html/css... daar heb je dus een echte editor voor nodig...
Je kunt wel overstappen door de content handmatig over te copyen... vervolgens ga je verder met echte CMS.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Je kan wél degelijk het design bijhouden, echter zal je verschillende aanpassingen moeten doorvoeren, aangezien wordpress niet zomaar HTML en CSS gebruikt. Op google vind je tal van hulpmiddeltjes om je hierbij te helpen. Hier alvast een Youtube-filmpje. https://www.youtube.com/watch?v=bvAKY8sQpRA

Dit is een conversie.. dus permanent naar CMS... dus je maakt er een template van.... en vervolgens ga je verder in Wordpress.
Dan kun je niet meer terug.... en de vraag leek me of Wordpress en zo als echte editor gebruikt kan worden voor HTML/css... en das net wat anders imho.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan